FF Boulevard #8

Waar zie je dit dan?

1 like

Het schijnt ook al superlang geleden te zijn gebeurd. Iets van 10 jaar (misschien wel meer) jaar geleden.

6 likes

The one and only Yvonne natuurlijk

2 likes

Misschien was het 1001 jaar geleden dan? Wil niet per se zeggen dat zij vreemd gaat

6 likes

Wat een non nieuws dan

9 likes

Nou hij zou enkele maanden voor de verloving ook nog vreemd zijn gegaan, dus wel recente juice

10 likes

Over haar zijn er ook roddels binnen gekomen. Daar begon de juice mee.

2 likes

Ah dan komen ze straks zelf zeker met het nieuws dat ze een open relatie hebben.

3 likes

Die extreme uitgemolken reclame over de roast of famke louise is dus blijkbaar al geweest en dan zenden ze het pas volgend jaar ergens half januari uit. Wat een gezeik man. Echt. Maar waarom ook. Wil ze zichzelf hier weer mee op de kaart zetten of wat isssss dit.

7 likes

Volgens mij had zij het over Diana

6 likes

Nu lijkt het net alsof we er een half jaar op moeten wachten hahaha.

Of nou ja, ik zit er niet op te wachten. Heb die roasts nooit begrepen.

8 likes

Maar echt. Echt vies wat allemaal gelijk op sociale media verscheen.

7 likes

Fuck Drake zoals altijd

15 likes

:disappointed_relieved:

12 likes

Montane Meiland en haar vriend zijn uit elkaar, zooo sneu voor ze. Vond ze een van de weinige leuke koppels op tv. Waarschijnlijk was hij daarom niet mee op cruise

9 likes

Zo jammer!
En volgens mij is Dirk nog nooit mee geweest met de Kerst met de familie Meiland specials.

4 likes

Nielson gaat ook vreemd dus whats new

2 likes

Dus toch niet Expecting, maar Halo Marie geworden

11 likes

Andrew Tate is opgepakt, mogelijk vanwege human trafficking . Op Twitter staat het een en ander maar hier een link:

39 likes

Ik zat gisteravond nog dat filmpje te kijken als antwoord op Greta Thurnberg, blijkt dat dus de aanleiding te zijn haha:

Filmpje:

30 likes