FF Boulevard #8

Je zou bijna denken dat ie dan wil dat het bekend wordt door het te doen met een fan.

4 likes

Ik haat soms wel op de juice channels en Yvonne, maar de ze maken het hen ook wel heul makkelijk door zo open en bloot te cheaten :upside_down_face:

3 likes

Ik vind mannen over het algemeen niet persee hele inteligente wezens dus niks verbaast mij eigenlijk.

3 likes

Ik wens de vrouw van Nielson veel kracht en wijsheid toe.

41 likes

Ik kom er nu door dit topic achter dat Douwe Bob en Nielson niet dezelfde persoon zijn :open_mouth: ik vond het al zo raar dat hij ineens ging trouwen en bijna dezelfde dag vreemd leek te gaan

56 likes

Ik wens jou ook kracht en wijsheid toe.

77 likes

Ze zijn blijkbaar al een jaar uit elkaar. Ik kan niet zeggen dat mij dit verbaast

9 likes

Waarom niet? I

1 like

Omdat hij nogal rare streken (nepwapen in huis) heeft gedaan, dat haar in verlegenheid heeft gebracht.

4 likes

Kan je me hier wellicht meer over vertellen? Of heb je een linkje?

3 likes

@wonderland was dat niet het interview in het Parool? DPG Media Privacy Gate

7 likes

Wow wat goed, echt die man was alleen maar ballast voor haar

4 likes

Vond deze nog wel een tandje erger. Lijkt alleen maar met zichzelf bezig.

7 likes

Volgen mensen hier een beetje dat nepo baby gedoe? Begonnen met Lily-Rose Depp en na verschillende artikelen gaan die celebs er ook zo dom op reageren.

7 likes

oh, ik zag een paar weken een interview met die lily-Rose en nu lijken er dagelijks artikelen te komen die daar naar verwijzen.

Ik zit overigens niet op Tiktok, dus misschien krijg ik het maar half mee.

3 likes

Nee precies, dit was al zolang wel bekend. Ik verbaas me alleen dat die beroemdheden het eigenlijk erger maken door erop te reageren.

7 likes

Haha zo erge boomer ben ik ook weer niet, het wordt ook al lang op youtube besproken, vooral over modellen. Ik bedoelde vooral dat er nu zo op gereageerd wordt :sweat_smile:

2 likes

Ja, deze reactie van Lily Allen hierop erg on the nose:

The nepo babies y’all should be worrying about are the ones working for legal firms, the ones working for banks, and the ones working in politics, If we’re talking about real world consequences and robbing people of opportunity. BUT that’s none of my business.

Natuurlijk is het oneerlijk voor artiesten dat mensen met duidelijk minder talent meer kansen hebben puur door wie hun ouders/familie zijn, maar daar gaat de wereld niet door naar de klote.

25 likes

Ik las vandaag ergens een opmerking dat het nu een hot item is omdat een nieuwe generatie (gen z) iets ontdekt wat iedere generatie op een bepaalt punt heeft ontdekt. En het is natuurlijk heel typerend voor deze generatie om dit publiekelijk te adresseren!

4 likes

Reden te meer waarom ik denk dat gen z de nieuwe boomergeneratie is. Ze denken allebei beter te weten. Het enige lullige is dat gen z geen economische voorspoed gaat kennen.

12 likes