FF Boulevard #8

Andrew Tate is opgepakt, mogelijk vanwege human trafficking . Op Twitter staat het een en ander maar hier een link:

39 likes

Ik zat gisteravond nog dat filmpje te kijken als antwoord op Greta Thurnberg, blijkt dat dus de aanleiding te zijn haha:

Filmpje:

30 likes

En hij heeft zichzelf verraden doordat hij een pizzadoos op beeld liet zien :woman_facepalming:t2:
Naast small dick energy, heeft hij ook small brain energy.

34 likes

Wie ook nog niet van Andrew Tate gehoord heeft kan ik deze explainer van NOS en de bijbehorende comments aanraden.

8 likes

Mijn hart gaat echt harder kloppen van die vent en ja natuurlijk niet op een positieve manier. Ik merk gewoon dat ik echt ga koken van binnen. :joy: :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Vroeg me al wel eens af waarom hij in godsnaam in roemenie woonde al hij zillion miljoen beweert te hebben.

5 likes

Ahhh wat heerlijk dat dat stuk vuilnis is opgepakt. Ik kwam net deze tegen op Instagram.

Ik moest lachen sorry :rofl:

14 likes

Ik vrees alleen dat ie met een weekje ofzo hij weer overal online is alsof er niks gebeurd is.

12 likes

Wat een domme loser whahahaha ik ga STUK.

4 likes

Was dat niet omdat die niet uitleveren aan de VS? Of dat ie daar met meer weg kan komen door omkoping ofzo.

3 likes

Hij heeft wel in die walgelijke shorts op youtube verteld hoe dom en makkelijk de politie daar was en weetikhet wat die absolute creep nog meer heeft uitgekraamd. Ik hoop dat hij zo hard wordt aangepakt.

3 likes

:smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

39 likes

Maar dit inderdaad. Waarom krijg ik hartkloppingen en kan ik die 15 minuten video van NOS niet eens uitkijken? Wat een freak, doodeng.

8 likes

Ik las dat het was omdat er minder strenge regels rondom verkrachting zijn. Die vieze vuile goorlap. Dat ze hem maar mooi levenslang wegzetten in de verschrikkelijkste gevangenis die Roemenië heeft

10 likes

Mwah, dit soort aanklachten verdwijnen niet zomaar. Het onderzoek is al jaren aan de gang, dus ze zullen echt wel wat substantieels hebben.
Alleen al op basis van de wapens die in zn huis zijn aangetroffen kunnen ze hem vasthouden.

Hij zit in ieder geval de komende 30 dagen vast.

*Sorry, voorbarig. De aanklagers hebben het verzoek gedaan voor verlenging voorarrest

17 likes

Een vriend van mij is in Roemenie voor de feestdagen en liet me na de arrestatie een foto zien van hem en Andrew Tate vorige week op een benefietevent. Zijn broer en hij deden op dat evenement ook heel opzichtig kennelijk, dus het was niet alsof ze ondergedoken zaten. Waarschijnlijk is door dat filmpje de druk vanuit de VS gewoon te groot geworden.

5 likes

Yvonne doet nu een crowdfunding voor haar rechtszaak tegen Rachel Hazes, en mensen doneren ook nog?? Zij verdiende toch meer dan 1 ton vorig jaar met de juice?

11 likes

Ze gaf aan dat ze is gestopt met het abonnementsmodel, omdat ze daar onrustig van werd. Blijkbaar had ze 40.000 betalende volgers.

8 likes

Nee niet 40.000 betalende, ze verdiende € 40.000,- per maand.

18 likes

Jouw vriend is met Andrew Tate op de foto gegaan?

52 likes

Ik vind arrogante kwal de lading niet echt dekken. Hij is een gevaarlijke en gewelddadige vrouwenhater en ik hoop echt dat dit zijn ondergang gaat worden.

63 likes