FF Boulevard #8

Nee niet 40.000 betalende, ze verdiende € 40.000,- per maand.

18 likes

Jouw vriend is met Andrew Tate op de foto gegaan?

52 likes

Ik moest eerst even opzoeken wie die hele Andrew Tate is, maar wat een arrogante kwal. Hopelijk houden ze dit soort vuilnis van de straten.

2 likes

Ik vind arrogante kwal de lading niet echt dekken. Hij is een gevaarlijke en gewelddadige vrouwenhater en ik hoop echt dat dit zijn ondergang gaat worden.

63 likes

En een ontvoerder en verkrachter toch.

20 likes

(Kan)Ye heeft nieuwe kleding uitgebracht​:exploding_head::exploding_head:

EDIT: kleine rectificatie, want ik ben even verder gaan zoeken aangezien hij vermist wordt

6 likes

Is dit een hakenkruis gecombineerd met een Y? Of zie ik het verkeerd.

3 likes

Jeetje ik hoop dat niemand het koopt. Zogenaamd er wat extra streepjes bijzetren zovan nu staat er Ye. Het ding is dat dit ophef gaat veroorzaken en dat is wat hij zo leuk vind.

4 likes

Ja er staat YE24 volgens mij

8 likes

Inschatting door Quote is half miljoen euro inkomen per jaar.

1 like

Huh is Kanye vermist?!

4 likes

Nee hij is niet vermist. Er zijn pas nog foto’s van hem gemaakt bij een of andere kerk

2 likes

Oh echt? Dat heb ik nergens voorbij zien komen. Waar heb je dat gezien? Naar mijn weten is hij al een tijdje niet gezien en is het onbekend waar hij nu zit, maar dan heb ik die memo gemist.

4 likes
4 likes

Thanks!

4 likes

Ik snap ook werkelijk niet dat je als model zijnde deze kleding wilt aantrekken…

3 likes

Daar heb je eerlijk gezegd niks over te zeggen als model zijnde.

2 likes

Echt? Dus je werkgever verplicht je dit dan dus aan te doen en dat je maar je mond moet houden?

8 likes

@grace daar gaat een icoon…

1 like

Dat je als model je kleding niet kan kiezen klopt. Maar je kan dit toch weigeren als je dit ziet. Dat je dan geld mis loopt of iets is dan even kut maar goed minder kut dan die trui dragen.

18 likes