FF Boulevard #8

Zoals Claudia zegt ‘geld boven mensen’ :joy:

12 likes

@Soy.peor @Flerken nee je hebt geen zeggenschap. Als je dit weigert kan je ten eerste fluiten naar je centen en ten tweede kan je echt onwijs veel gezeik krijgen met klanten, fotografen, stylisten & agentschappen. Er word veel geluld en het is een klein wereldje. Niemand zit te wachten op een model met mening en principes. Heb het helaas ook niet bedacht. Dus nee, ze houden geen pistool tegen je hoofd dat je moet, maar er kunnen wel veel gevolgen aan zitten.

4 likes

Ik denk ook dat er vergeten word dat veel van deze meisjes uit landen komen waar geen geld is. Soms zelfs hun familie thuis aan het onderhouden zijn.

@JustinBieber dit is wel erg ANTM. Je mag echt wel weigeren

4 likes

Tjonge, wat treurig. Snap wel dat je niet zomaar kunt zeggen dat je als model op alles nee kunt zeggen maar een modellenbureau zou wat mij betreft zelf ook wel de grens mogen leggen bij een swastika

5 likes

Ik zeg niet dat je per definitie door bent afgeschreven maar er kunnen zeker wel grote gevolgen zijn die voor eeuwig invloed hebben op je carriere, en soms zelfs het einde van. Daardoor zullen vele het absoluut niet durven. Voor sommige misschien erg ANTM maar voor sommige wel de harde werkelijkheid. Het is een business waarin de vaak veel te jonge meiden echt niet gehoord worden, ingepeperd worden dat ze hun mond moeten houden omdat ze anders eruit gezet worden. Iedereen kent iedereen. Mensen betalen voor een menselijke paspop. Niet voor een model met mening. :woman_shrugging:t3:

Verder ben ik het helemaal eens dat dit alles behalve ok is. Zo zijn er nog veel meer dingen die niet ok zijn. Kijk naar de shithole die balenciaga laatst heeft aangericht. Tuurlijk zijn er mensen geweest die dachten wat een mega slecht idee. Maar allemaal stuk voor stuk bang voor het einde van hun carriere. Niet alleen de modellen, ook iedereen die eraan meewerkt.

Maar ik denk dat als jij jonge meisjes van vaak 14-15 inpeperd dat ze niets mogen zeggen of een mening hebben. Dat ze moeten luisteren naar mensen op set of hun agent dat het heel moeilijk word om dan voor jezelf op te komen en te zeggen jongens dit gaat te ver dit doe ik niet.

5 likes

Het zijn vaak gehersenspoelde vaak nog kinderen en anders hele jong volwassene die zijn opgegroeid in een toxic wereld. Maar prima, fijn dat jij wel voor jezelf kan opkomen.

2 likes

Dat geld zeker niet voor iedereen, maar wel het overgrote deel. Enige punt dat ik wil maken is dat het heel makkelijk is te judgen dat iemand zijn mond maar open had moeten trekken terwijl ze misschien wel haar hele familie ergens in rusland aan het onderhouden is, geen woord engels spreekt en doodsbang is om weer terug naar huis gestuurd te worden zonder geld omdat ze iets niet vond kunnen.

13 likes

Ah ja, van de ene naar de andere ‘toxic’ wereld!

8 likes

Nja ik denk dat kanye uberhaubt al niet serieus word genomen in de mode industrie.
En in deze tijden is social media nogal sterk. Stel je gooit op tiktok dat je dit geweigerd hebt en daarom niet meer word uitgenodigd denk ik dat je zo een carriere kan starten als influencer.

Dit is geen outfit weigeren omdat je hem niet mooi vind he.

12 likes

Yb. But t

2 likes

G i w h s.

4 likes

Ik had liever andere woorden gebruikt, wou het netjes houden.

2 likes

Deze man verdient geen nette woorden :woman_shrugging:t2:

15 likes

Ik denk dat we het er allemaal wel over eens zijn dat dit echt niet kan, en je als model jezelf ook echt behoorlijk slecht neerzet. Maar is er niet zoiets als een contractbreuk? Als je onder contract staat en je dus weigert de werkzaamheden uit te voeren zoals ze in je contract staan kan je flinke boetes krijgen toch? Dus ik denk wel dat je er echt niet zo makkelijk onderuit komt helaas

1 like

Het is nep he dat weten jullie hopelijk wel?

Sowieso echt mega duidelijk te zien dat het gephoshopped is. Maar hier heb je een andere foto van de modellen.

66 likes

Helemaal geen zin om me hier in te verdiepen maar ik vind deze post heerlijk na al die serieuze uitleg van insiders. :joy::joy::joy:

56 likes

Wow plottwist van het jaar wel

16 likes

Ik log uit

2 likes

Ja maar is ook niet van Ye. En dat werd in het begin wel gezegd.

7 likes