Eindelijk! Daaaaag Kody. Nu heeft Robin hem voor zichzelf.
Rcht een beetje eng wel want het was al vanaf het begin vond ik heel duidelijk dat het Kody & Robyn vs de rest was en dat we dit hebben zien gebeuren
Haha ja en Robyn speelt zoals altijd de vermoorde onschuld. De aflevering van de afgelopen weken op TLC waren ook wel pijnlijk om te zien
Yasssss! Snapte trouwens echt niet wat ze daar nog deed?? Kody zei meerdere keren letterlijk in haar gezicht dat hij geen relatie meer met haar wildeš
Hij gaat ook vreemd bij het leven
Ja hij was 5-10 jaar geleden altijd aan het rondsletten in U met die ene tv kok
Ik kan me die afleveringen van het begin nog zo goed herinneren dat hij net met haar gaat daten en dat hij tegen die anderen zegt āZe heeft een hele sterke kaaklijnā wanneer ze vragen hoe ze eruit ziet.
Dacht dat dit over Kody ging
Wat ik mij afvraag hebben sommige sister wives ook meerdere mannen? Of heeft alleen de man meerdere vrouwen?
Ik ken het alleen van tlc en heb af en toe wat op tv voorbij zien komen.
Dat is polyamorie en bestaat op verschillende manieren en in verschillende vormen. Ik durf het bijna niet te vragen heeft er ook een aflevering over
Bekijk Ik durf het bijna niet te vragen: Vrije liefde op Vrije liefde gemist? Start met kijken op NPO Start
Kan er niet een apart topic komen voor dat Sister Wives gebeuren? Het gaat best vaak in dit topic erover maar het is snel off-topic als het over afleveringen van de serie gaat. Dan past het beter in een tv-topic of een apart topic lijkt me.
In tibet en komt fraternal polyandry voor
Ik begrijp dat het in allerlei verschillende vormen voor komt. Ik vroeg mij alleen af of de vrouwen ook andere partners hadden behalve Kody. Omdat ik dat nooit voorbij heb zien komen en mij afvroeg of dat überhaupt wel mocht in hun relatie.
ik heb de stoute schoenen aangetrokken maar wacht nog op goedkeuring⦠want het zat mij blijkbaar ook erg hoog al haha
Nee, dat mag niet van het geloof waar ze bij horen. Ik weet het niet precies maar het heeft ermee te maken dat hoe meer vrouwen de man heeft hoe beter hij in het paradijs heeft. Dus eigenlijk zou Kody ook weer meer vrouwen moeten trouwen en niet alleen met Robin mogen zijn.
Meri vroeg dit eens aan Kody, hoe hij het zou vinden als zij meerdere mannen had. En toen zei hij dat hij walgde van het idee. Maar ik geloof dat in veel van dit soort religies 1 vrouw en meerere mannen niet echt de bedoeling is.
De egoās van dit soort mannetjes kunnen dat echt niet aan hoor
Heb net dit Buzzfeed artikel over de Golden Globe outfits gelezen, en vind het vrij teleurstellend. Echt bijna niks wat eruit springt. Ook niets heel afgrijselijks, maar het is allemaal een beetje meh? Natuurlijk ziet iedereen er prachtig uit, maar dat is ook wel het minste met een heel glam team. Maar het is allemaal zo saaiigā¦
Enige jurk die ik eruit vind springen is die van Jenna Ortega, maar die is dan weer in zoān non-kleur:
Stel je dit eens voor in royal blue, diep paars, donkerrood of smaragdgroen, zou zoveel mooier zijn!
Wel een hoop mannen die wat anders dan de standaard smoking aanhadden, goede ontwikkeling!
Ik denk dat een rode loper ipv een grijze de kleur van haar jurk wat beter gemaakt zou hebben.
Vind de achtergrond ook super flets. Is de rode loper naar een andere plek verhuisd? Vroeger stonden ze bij de Golden Globes voor zoān heg, zag er een stuk beter uit