FF Boulevard #8

Thijs Römer en Igone uit elkaar :face_with_monocle:

2 likes

Goh, waarom zou dit zijn?

43 likes

Nou wat saai idd. Behalve Billy Porter :heart_eyes:

En deze jurk vind ik heel mooi, hetzij wat saai voor de GG. Zij is sowieso echt een knappe vrouw ook zeg wow, dus wss staat alles haar ook :sob:

36 likes

Wowwww die roze stof, zo mooi qua kleur

7 likes

Wat is het verschil tussen "bij hem weggegaan’ en ‘uit elkaar’? Is daar een gradatieverschil tussen?

6 likes

En hoe weet je wie bij wie weg ging of dat ze het samen besloten? @Kultakala

5 likes

Dit heeft ze in haar story op insta geplaatst.

8 likes

Oh zo. Haar gecommuniceerde besluit klinkt ook wel erg eenzijdig, inderdaad.

3 likes

Katja was toch deels op de hoogte?

5 likes

Billy Porter an sich tof, maar vind het voor hem een beetje meh. Hij heeft er spectaculairder uitgezien en een variatie van dit heb ik hem vaker zien dragen.
De jurk van Letitia Wright vind ik haar heel mooi staan (en zij is idd prachtig ben ook heel blij dat ze teruggekomen is van en haar excuses heeft aangeboden voor haar initiële anti-covid vaccinatie standpunt), maar uiteindelijk zijn het twee rechthoeken die op plekken aan elkaar genaaid zijn met een printje, vind de jurk zelf gewoon niet zo bijzonder.

6 likes

Ik vind het gewoon erg typisch geschreven :’)

3 likes

Ja hoor :smiling_face_with_tear: sorry ik geloof hier weinig van. Dit komt wel heel goed uit.

5 likes

Top: je avatar :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

9 likes

Oh die aflevering nu op TLC, echt smullen hioor

6 likes

Is dat laatste ook bij LDS of alleen bij FLDS?

4 likes

:eek:

7 likes

Aah. Alles wat ik over Mormons weet heb ik van Mormon Mommy Bloggers - dat ondergoed kwam nooit voorbij :smiley:

5 likes

Geil

18 likes

Heb die musical 3x gezien :joy:

6 likes

Ja helemaal waar wb Billy Porter, maar toch nog steeds een van de betere outfits van de avond.

Ik ken Letitia Wright (en haar standpunten) dus eigenlijk helemaal niet. Vind je jurk superleuk, maar niet per se voor de GG. Hij kan zo bij de Zara hangen.

6 likes