Ik vind het sneu dat dit soort reacties altijd worden gericht aan de vrouw/degene die belazerd is. Dit is veroorzaakt door Pique. Als hij niet wil dat zijn kinderen weten dat hij liegt en dat hij hun moeder heeft bedrogen, dan had hij niet vreemd moeten gaan.
Dan valt een heksenpop wel mee. Zeg je tegen de kinderen dat je nu al zin hebt in halloween
Pique is ook echt een
In die livestream zân Rolex verwisselen voor een casio en zeggen dat ze nu door casio worden gesponsord.
Nu zijn er al berichten dat casio dit ontkent. En komt ie vandaag in een Twingo aan, met zân Rolex om.
Kan ie toch niet zonder
Ik vind Shakiraâs nummer echt lekker klinken maar kwam al vrij snel dit weer tegen:
Is gewoon identiek. Weet niet of dit dan een soort opgezet plan is voor beiden en publiciteit, maar bij Shakira gaat alles tegenwoordig om publiciteit en clickbait.
Ja precies. Natuurlijk is het begrijpelijk dat Shakira dit doet, maar dat betekent niet dat het emotioneel volwassen is. Piqué is een loser, maar Shakira haar reactie erop is toch echt haar eigen verantwoordelijkheid en niet die van hem.
Al had ik in mijn emotie wss ook zoiets gedaan als Shakira .
Ja die lijkt gewoon ineens van de aardbodem verdwenen te zijn? Het huis stond ook te koop. Maar ik kan me dan weer niet voorstellen dat dat âmamawordenâ een reden is om het contact met je hele familie te verbreken. Ja het was een grote scam maar om daarom ook je eigen kind het contact met haar opa en oma te ontzeggen bijvoorbeeld gaat wel ver.
Ja joh, in één klap is alles van haar verdwenen. Haar adviesbureau (of wat het ook maar was), haar insta, youtube. Voor iemand die haar geld vooral leek te verdienen met online zichtbaar zijn, lijkt me dat vrij rigoreus. Ik ben stiekem wel heel benieuwd wat ze nu doet
Ja dat was haar inkomen. En ze had een kast van een huis van 1.5 miljoen. Nou verdient haar man denk ik wel redelijk maar ik kan me voorstellen dat als het inkomen van haarzelf compleet wegvalt het wel veel kan zijn om op te hoesten. Maar er valt eigenlijk online ook niks over te vinden. Haar man heeft nog wel een instagram account. En het lijkt me ook best heftig om van alles delen over je leven naar complete anonimiteit te gaan. En jeetje dan ook nog eens het contact verbreken met je eigen familie. Daar had ze toch een bakkerswinkel mee? Oid. Een snackbar?
Stroopwafels toch. Ik vind het wel gek dat ze contact met dr fam heeft verbroken. Want volgens mij hadden die ouders veel geld en zo is zij ook bekent geworden volgens mij. Ze deed mee met zon programma ooit.
Ik zie Van Wonderen stroopwafels en Van Wonderen friet. Volgens mij beide van haar familie en adverteerde zij er ook wel regelmatig over.
@Trivia ja eens, maar het is ook menselijk toch dat veel zich afvragen waar ze is gebleven en wat ze doet. Het is niet dat we haar persoonlijk ermee lastig vallen.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ze met haar hele familie gebroken heeft. Ze was echt zoân familie mens in haar vlogs.
Wie zegt ook dat dat waar is? Omdat één iemand dat naar zijn juichekanaal stuurt.
Ja precies, het is niet raar dat mensen zich dat afvragen maar niemand (die haar niet kent) heeft recht op die informatie omdat ze eerst wel in de spotlights stond.
Ze is in principe ook niet uit zichzelf gestopt, maar gecanceld. Er heeft wel iets voorgevallen waardoor ik zelf heel nieuwsgierig ben hoe je daarmee achteraf omgaat. In haar geval dus helemaal offline.
Ahahahahahaha ik moet hier echt zo hard om lachen
Dat filmpje hahahahahaha en prince charles hahahahaha
Gatver wat kut. Deelt ze ook onder welke naam dan, zodat mensen 'm kunnen vermijden?
Juicechannel deelt nu een bericht van zijn werkgever dat hij ontslagen is, maar dat ze allemaal in dezelfde ruimte tatoeëren en dat hij (de eigenaar) dit soort gesprekken nog nooit gehoord heeft.
Hij heeft wel zelfspot, laatst ook al onder een artikel over de 12 kids van Nick Cannon.