FF Boulevard #8

haha ligt er wel dik bovenop ja. FD heeft ook een podcast over hen. Achter Gesloten Deuren heet deze

5 likes

Ik ben nu net aan het luisteren, maar wat een leipe psycholoog ook in aflevering 3. Zelf ook geen onomstreden figuur (Martin Appelo). Die haalt bijvoorbeeld aan dat Freud narcisme als een typisch vrouwenkwaal ziet met Cleopatra als voorbeeld. En dat zou je dan ook bij haar zien. Ok. Maar wel vermakelijk inderdaad.

14 likes

Haha ja het wordt verteld als een kinder verhaal en die maker is redelijk geobsedeerd maar alsnog 100% top entertainment

5 likes

Klopt, maar na zijn dood gaat ze 500 miljoen erven. Hoeveel meer macht zou dat haar geven?

4 likes

nee hij is geen ceo hij is eigenaar. Maar salarisverhoging enzo wordt wel door hem bepaald. Ik heb nog nooit met hem gepraat ofzo dus zo juicy is het ook allemaal weer niet. Maar bij ons zijn ze wel bang voor de stabiliteit van het bedrijf.

4 likes

Vier dagen geleden was de verjaardag van Elvis en stond ze nog een toespraak te houden voor Graceland. Zo onwerkelijk!

4 likes

Haha, ik denk met jou dat iedereen hier een slecht voorgevoel van krijgt. Wat een soap is dit, zeg

5 likes

Door dit soort artikelen ga ik wel anders kijken naar Robyn en Meri en hun dynamiek

(Zoon Christine zegt dat hij Robyn dankbaar is omdat ze blootlegde hoe gemeen Meri tegen sommige kinderen kon zijn, insinueert ook fysieke mishandeling)

4 likes

Zou dit ook nep zijn of heeft hij dit echt verwerkt in zijn boek? :scream:

https://vm.tiktok.com/ZMY1LndcT/

2 likes

Dat is echt.

8 likes

Was er al bang voor :smiling_face_with_tear::sweat_smile:

7 likes

Hahahaaaa pies in mn broek hiervan🤣

6 likes

Anderzijds is het gek waarom Robyn zo graag wilde dat Meri in de familie bleef (toen haar relatie met Kody steeds slechter werd). Er gaat wel een beerput open zeg.

5 likes

Ik ga echt veel te lekker op dit nummer šŸŖ©šŸ‘ŒšŸ¼

5 likes

Schijnbaar wist haar schoonmoeder dat haar zoon vreemdging. Ik vind dit wel een geweldige stunt van Shakira. Is het kinderachtig? Een beetje, maar wel heel grappig bedacht.

27 likes

ā€œPetty queenā€ ik zou dat helemaal ownen.

11 likes

https://www.telegraaf.nl/sport/781259587/video-pique-zet-woorden-shakira-om-in-daden-en-arriveert-in-twingo

Dit ook🄲 en hij heeft een partnership met Casio kennelijk…

@Trivia , eens! Ik snap helemaal dat ze wrok koesteren maar dit is wel heel erg pijnlijk. Al helemaal als de kinderen oud genoeg zijn en alles kunnen opzoeken/te horen krijgen. Blijft toch de vader van je kinderen (en andersom ook, want zo te lezen is hij zelf ook behoorlijk petty bezig, ook met z’n nieuwe vriendin en public)

7 likes

Heel dat nieuwe nummer van haar gaat ook over Pique en hoe sneu ze hem vindt :joy:

3 likes

O en volgens mij heeft Pique zich heel vaak uitgesproken, als in voorstander, dat Cataloniƫ zich afscheidt van de rest van Spanje :sweat_smile:

5 likes

Blijkbaar wist die moeder (die dus naast haar woont) al een jaar dat hij vreemdging en dat ze in hun huis waren als Shakira en de kids er niet waren.
Lijkt me ook heel pijnlijk.

26 likes