Vier dagen geleden was de verjaardag van Elvis en stond ze nog een toespraak te houden voor Graceland. Zo onwerkelijk!
Haha, ik denk met jou dat iedereen hier een slecht voorgevoel van krijgt. Wat een soap is dit, zeg
Door dit soort artikelen ga ik wel anders kijken naar Robyn en Meri en hun dynamiek
(Zoon Christine zegt dat hij Robyn dankbaar is omdat ze blootlegde hoe gemeen Meri tegen sommige kinderen kon zijn, insinueert ook fysieke mishandeling)
Zou dit ook nep zijn of heeft hij dit echt verwerkt in zijn boek?
Dat is echt.
Was er al bang voor
Hahahaaaa pies in mn broek hiervanđ€Ł
Anderzijds is het gek waarom Robyn zo graag wilde dat Meri in de familie bleef (toen haar relatie met Kody steeds slechter werd). Er gaat wel een beerput open zeg.
Ik ga echt veel te lekker op dit nummer đȘ©đđŒ
Schijnbaar wist haar schoonmoeder dat haar zoon vreemdging. Ik vind dit wel een geweldige stunt van Shakira. Is het kinderachtig? Een beetje, maar wel heel grappig bedacht.
âPetty queenâ ik zou dat helemaal ownen.
Dit ookđ„Č en hij heeft een partnership met Casio kennelijkâŠ
@Trivia , eens! Ik snap helemaal dat ze wrok koesteren maar dit is wel heel erg pijnlijk. Al helemaal als de kinderen oud genoeg zijn en alles kunnen opzoeken/te horen krijgen. Blijft toch de vader van je kinderen (en andersom ook, want zo te lezen is hij zelf ook behoorlijk petty bezig, ook met zân nieuwe vriendin en public)
Heel dat nieuwe nummer van haar gaat ook over Pique en hoe sneu ze hem vindt
O en volgens mij heeft Pique zich heel vaak uitgesproken, als in voorstander, dat Catalonië zich afscheidt van de rest van Spanje
Blijkbaar wist die moeder (die dus naast haar woont) al een jaar dat hij vreemdging en dat ze in hun huis waren als Shakira en de kids er niet waren.
Lijkt me ook heel pijnlijk.
Ik vind het sneu dat dit soort reacties altijd worden gericht aan de vrouw/degene die belazerd is. Dit is veroorzaakt door Pique. Als hij niet wil dat zijn kinderen weten dat hij liegt en dat hij hun moeder heeft bedrogen, dan had hij niet vreemd moeten gaan.
Dan valt een heksenpop wel mee. Zeg je tegen de kinderen dat je nu al zin hebt in halloween
Pique is ook echt een
In die livestream zân Rolex verwisselen voor een casio en zeggen dat ze nu door casio worden gesponsord.
Nu zijn er al berichten dat casio dit ontkent. En komt ie vandaag in een Twingo aan, met zân Rolex om.
Kan ie toch niet zonder
Ik vind Shakiraâs nummer echt lekker klinken maar kwam al vrij snel dit weer tegen:
Is gewoon identiek. Weet niet of dit dan een soort opgezet plan is voor beiden en publiciteit, maar bij Shakira gaat alles tegenwoordig om publiciteit en clickbait.
Ja precies. Natuurlijk is het begrijpelijk dat Shakira dit doet, maar dat betekent niet dat het emotioneel volwassen is. Piqué is een loser, maar Shakira haar reactie erop is toch echt haar eigen verantwoordelijkheid en niet die van hem.
Al had ik in mijn emotie wss ook zoiets gedaan als Shakira .