Douchegel
Hoe kun je dit nog meer lezen dan?
Ja ik lees dus inke-ping
Inke-ping
Minister. Hoe vaak ik niet het woord mini-ster gelezen hebâŠ
Hahaha dit echt mân favoriete fragment. En die meid die âalstuâ als in alstublieft niet begreep
Normaliter is toch juist wel norma-liter want de klemtoon ligt op de a en niet op de i. Dus de uitspraak normalietair is fout. Ik zeg ook weleens normalietair en dan denk ik dit klopt niet. Maar ik ben klemtoondoof dus op mij moet je niet letten
same thing
Ja, alleen spelt hak het dus als veldertjes.
Daar kwam ik als 15-jarige caissiere achter toen mân collega geen idee had waar ik het over had en de klant die het potje wilde kopen me heel raar aankeek toen ik het uitsprak.
Sjorogen
O dan heeft iemand mij ooit verkeerd verbeterd. Daarom dacht ik van huh het klopt toch juist wel zo. Ik ken de betekenis van het woord wel.
Hak spelt? Haha ik moest echt lang over deze zin nadenken want ik dacht dat het ging om gehakte of stukjes erwt ofzo
Ik las berekening ooit als bere-kening
Ik âbestek-rekjeâ als âbeste-krekjeâ
Hier in de buurt heb je de plasmolens en ik lees dat altijd als een soort interessante lens om mee te fotograferen, maar het zijn molens aan de plas uiteraard.
Mijn slaperige hoofd : soort urinoir met een molen er voor dat ze moeten mikken tussen de wieken
Rundeeprunwild
tostinistengel
Uw wekelijkse Hazes roddels. Privé beweert dat Rachel geen erfgenaam van André Hazes is (degene die in de lucht is geschoten), terwijl haar advocaten beweren dat ze het wel is.
Het lijkt mij raar om hierover te liegen. Want als ze erachter komen dat je geen erfgenaam bent, heb je toch grotere problemen (rechtsvervolging voor fraude?)
Je kunt daar niet echt gemakkelijk mee frauderen. Ik las in het artikel dat het gaat om een paragraaf uit het testament waarin wordt gezegd dat Rachel geen erfgenaam is als de procedure tot echtscheiding is gestart. Ik kan me voorstellen dat mensen daar onenigheid over kunnen hebben of dat verschillend interpreteren, maar een rechter zal daar zo uit zijn. Of zoân procedure was gestart kun je namelijk gemakkelijk nagaan. Hat gaat namelijk om de formele procedure en niet bijvoorbeeld om of iemand ergens anders is gaan wonen of tegen de ander âik wil scheidenâ heeft gezegd.
Wat soms wel voorkomt is dat de ex of echtgenoot geen erfgenaam is maar de kinderen wel, dat de kinderen minderjarig zijn en de overlevende ouder het geld beheerd als bewindvoerder of gewoon als ouder van. Die maakt het dan soms stiekem zelf op