Snap het zelf ook niet helemaal. Blijkbaar is ‘veel geld’ een relatief begrip als je al zo rijk bent, je kan altijd meer hebben.
Het is nog niet eens 7u en ik heb echt zin in kroket door deze berichten
Maar snap verder totaal niet waarom mensen publiekelijk opkomen voor een Yvonne. Waarom wil je überhaupt met haar geassocieerd worden? ![]()
Hoop dat meer mensen haar voor de rechter slepen
Echt geen goede ontwikkeling hoe zij een soort moraalpolitie uithangt.
Lol dus Yvonne is veroordeeld voor een uitspraak en moet een rectificatie op haar privé instagram plaatsen?
Dus er is dan ook een officier van justitie die haar volgt om te controleren of ze het wel doet? ![]()
Met 700k volgers, toch niet zo vreemd dat ze de rectificatie daar moet doen wat ze het ook gezegd heeft
Gaat hen, denk ik, om betutteling door rechter. Van zo erg is dat woord toch niet? Niet per se Yvonne
Snap nu niet of Yvonne alleen maar daarvoor voor de rechter is gesleept. Is toch bizar dat je iemand voor de rechter sleept omdat iemand je heeft uitgescholden…
Nee deze claim heeft ze er extra aan toegevoegd bij de rechtzaak over dat Yvonne heeft beweerd dat de brief die ze heeft gekregen over André door Rachel zou zijn gestuurd. Toen Yvonne vertelde over deze rechtzaak ging ze dr steeds kroket noemen en toen werd dit er aan toegevoegd.
Hoe zijn er mensen die dit soort dingen grappig vinden? Te triest voor woorden toch…
Dat lijkt me niet want het is een civiele procedure en geen strafzaak, dus de officier van justitie heeft hier helemaal niets mee te maken
Streisand effect poldereditie.

Is hier serieus nog interesse voor?
Dit is net zo cringe als die 40+ers van chipz die ineens weer optreden.
https://www.instagram.com/p/Cn0a8_lOKnz/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
Oh mijn god. Stel je voor dat je op bootcamp moet met dagen van 11 uur om te auditeren voor een biopic van een nog levende vergane ster… om vervolgens alles te laten cancellen. Hopelijk brengt iemand haar memoires over dit uit.
Toch zou ik m kijken!
Zijn alle andere foto’s op haar feed oud of heeft zij ook al een surrogate gebruikt?
Ja! Ik zou dit echt vet leuk vinden.
Maar ik kijk dan ook nog steeds wel eens Zoop of Het Huis Anubis als ik me verveel haha.
Niks mis met het gebruiken van een surrogate toch? Het is al langer bekend dat Paris Hilton met fertiliteitsproblemen kampt. Nu is er van alles te vinden van commercieel draagmoederschap, maar het valt haar niet te verwijten dat ze er gebruik van maakt in deze situatie?
@Ivory
Vind dat best een zorgelijke ontwikkeling, al die celebs die maar iemand anders baarmoeder huren. Snap dat het verleidelijk is als je graag kinderen wilt en het op de normale manier niet gaat, maar het maakbare ervan staat me echt tegen. Waarom niet gewoon accepteren dat het niet lukt en verder leven zonder kinderen?