FF Boulevard #8

Maar ze waren gescheiden van tafel en bed. In dat geval, en als dit ook daadwerkelijk is uitgesproken door een rechter of de procedure daarvoor in werking was gezet, vervalt het recht op de erfenis tenzij anders vermeldt in het testament.

Ik begrijp niet waarom Rachel al jaren ontwijkt om met de papieren op de proppen te komen.
Waarom laat je het tot een rechtzaak met je dochter komen, als je letterlijk met 1 mailtje aan kan tonen dat die procedure (tafel en bed of echtscheiding) niet in werking was gezet?
Waarom zou ze het zichzelf zo moeilijk maken?

7 likes

Oh ik weet niets van hun relatiestatus destijds hoor, maar als dat echt zo is (van tafel en bed scheiden moet je wel registreren, wat jij ook zegt, is niet een kwestie van simpelweg apart gaan wonen) dan lijkt mij dat de rechter daar zo uit is. Die clausule is gewoon niet echt iets waar je heel erg lang over kunt procederen, volgens mij. Het is gewoon wel zo of niet zo en dat is gemakkelijk na te gaan. Dat bedoelde ik te zeggen.

2 likes

Ja, helemaal juist maar juist omdat het zo simpel is begrijp ik niet waarom Rachel dit al jaren ontwijkt en het zelfs tot een rechtzaak met haar eigen kind laat komen.
Roxanne vraagt al jaren om documentatie waaruit blijkt dat er geen registratie tafel/bed scheiding of echtscheidingsprocedure was ingezet.

Dat geeft mij te denken dat er toch iets niet helemaal lekker geregeld is.

12 likes

Las net dit draadje over Hazes. Wat een ellende. Dat Rachel 13 was, hij 33, dat soort dingen. Je vraagt je toch af in hoeverre je zon Rachel dan dingen kwalijk kan nemen…

2 likes

Dat is natuurlijk helemaal waar. Ik geloof niet dat ik goed kan verwoorden wat ik bedoel. Vind het gewoon een hele verdrietige situatie.

3 likes

Haha de ex-man van Carole Baskins is waarschijnlijk helemaal niet vermist/dood, laat staan vermoord door haar

16 likes

Mijn kind had deze in de tas gegooid in de bieb en bij nadere inspectie vroeg ik me af: wat heeft monique gedaan dan?? Wat is haar input in zon boek?

15 likes

Huh en illustraties door Paco Vink. Ik dacht dat de hond van Rutger Vink zo heet dus dat was ook verwarrend. :joy:

Edit: OkƩ even gecheckt en die hond heet dus echt Paco. Daar zijn ook allemaal boeken van gemaakt :joy:

10 likes

Is dat niet dat zij het verhaal heeft bedacht en dat dan een ghost writer het schrijft? Wat Zoella ook deed/doet met haar Magpie society boeken oid

Alleen dan met credits voor de schrijver

7 likes

Hij kan niet achterblijven op de kat van Mascha natuurlijk

7 likes

Een ghostwriter voor je autobiografie ofzo oke, maar een kinderboek??
Ik vind het erg karig :frowning:

13 likes

:money_mouth_face:

2 likes

Haar moeder had haar echt door moeten slikken want ze voegt echt niks toe aan deze wereld.

32 likes

Zie je toch dat het een dochter van d’r ouders is

9 likes

Grappig dat uitgerekend zij spreekt over truttigheid. Ik vind haar denkwijze hierin bijvoorbeeld aardig truttig.

Maar goed, had niet heel veel anders verwacht, aangezien ze ook een racist is.

35 likes

Ik vermoed dat zij het woord ā€œtruttigheidā€ verkeerd gebruikt. Als in: een trut als je je kind laat weghalen. Niet truttigheid als in burgerlijk zijn. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk…

11 likes

Niet dat dit veel beter is :sweat_smile:

3 likes

Ja lol ze wilde beledigen maar niet schelden waarschijnlijk maar dan krijg je verkeerd gebruik haha

9 likes

Of dat tenenkrommende interview bij de wereld draait door, met Adriaan van Dis geloof ik? ā€˜Geen seks, huh, maar wil je geen kinderen dan?’

14 likes

Nee, haha.

5 likes