Ja… maar wel op zo’n manier dat ik met mijn vergevorderde leeftijd het idee heb dat ik ook een kans bij hem maak
Oke. Dit is een biecht.
En dat was niet eens de eerste keer, want Latin Grammy’s en Rosalía
Ik ben late to the party maar Will of the People van Muse
Dat je meer geld kunt vragen bij je platenmaatschappij. Want je hebt een Grammy gewonnen, dus je verdient een beter contract met meer budget.
O, hoe goed je kunt hielen likken. Hetzelfde geldt voor de Oscars
Ik lees dit topic met meer en meer verbazing, maar way to go forum.Een van de hardstwerkende vrouwen in de industrie, zingt en danst tot ze erbij neervalt, levert stuk voor stuk top muzikaal werk, heeft de muziekindustrie veranderd (geen promo meer, verrassingselement, visueel album aan toegevoegd), vocaal heel sterk en dan zeggen dat het niets vernieuwends is.
Het kan je stijl niet zijn maar haar kunde kleineren of juist negeren is gevaarlijk.
Gevaarlijk voor wie of wat?
Doel je hiermee op Harry Styles? Want hij is zeker niet vernieuwend, maar hij maakt ook geen liftmuziek… Ben het ermee eens dat in het rijtje genomineerden hij niet had moeten winnen hoor, daar niet van, maar het lijkt me ook niet nodig om hem af te kraken. Hij kan er ook weinig aan doen verder, hij heeft die award niet aan zichzelf gegeven.
Voor diegene die nog een keer zegt dat beyonce stom is. Want diegene krijgt een welverdiende mep.
Effe terzijde, maar ik vind nog steeds dat in 2018 Kesha met Praying had moeten winnen van Shape of You Ed Sheeran.
Ik ben niet perse een Beyonce fan maar ik vond “Renaissance” echt geweldig en heb heel veel zin om die plaat komende zomer weer continu op te zetten.
Vond dit wel een interessant artikel m.b.t. de Grammy’s
Even gevaarlijk als het werk van een vrouw denigreren tot: “jij hebt maar een bedrijfje”.
Al die awards shows zijn een grote grap wat dat betreft. Het is zelden zo dat kwaliteit wint, het is vooral populariteit en degenen die mogen stemmen krijgen ook gewoon “nee” te horen bij bepaalde voorkeuren.
De Grammys zijn hier wel echt het ergst in.
Sorry maar nu trek je zaken echt uit zijn context
Vind jij!
Sowieso gaat er echt een hele campagne aan vooraf. Idem voor de Oscars. Om überhaupt genomineerd te worden voer je campagne. Daarna kun je stemmers omkopen met cadeautjes, speciale screenings, etc.
Dit zijn geen objectieve award shows waarbij de beste wint. Het zijn populariteitswedstrijden waarbij degene met het grootste budget/bereik wint.
Dat wordt toch helemaal nergens in dit topic gezegd of gepretendeerd
Also: Waarom zijn er ZOVEEL comments over het optreden van Sam en Kim in de trend van “Dit is duivels, dit is demonisch, dit is gevaarlijk”? Het lijkt wel alsof alle extreem religieuze wappies allemaal tegelijk hun mening komen geven (en ik vind het veel enger hoeveel dat er zijn dan dat optreden).
Hebben mensen weleens gehoord van een theatraal concept? Entertainment?
trans and queerphobia