Oh echt? Nou dat had ik helemaal niet door joh.
Omg next.
Oh sorry je kwam een beetje dom over ik dacht ik help je even.
Ja want als iemand afwijkt van gedachtengang ben je automatisch dom natuurlijk. Ik ga me hier niet laten neerzetten als onaardige vrouwenhater als ik dat niet ben. Heb mezelf zo duidelijk mogelijk uit proberen te leggen hoe ik het wél bedoeld heb. Niet gelukt, dan niet. Woorden zijn niet mijn sterkste kant.
In het kader van misogynie in de media kwam ik ook nog een kwaliteitsartikel tegen:
Het druipt er vanaf zeg, wat hatelijk
Johan Derksen die Eva Jinek kinderlijk noemt hahahhahaahaha oke is goed clown
Omg echt te erg
Echt classic Telegraaf om het dan tussen haakjes te plaatsen
Oh ik gil om dat interview van Liam van one direction. Hij kraakt alle andere leden af enzo. Doet alsof heel die boyband om hem draaide. Terwijl ik en ik denk vele met mij hem vaak vergaten. ( oke ik was geen mega fan dus ik kende sws alleen harry en zayn maar toch haha)
Stiekem wel echt jammer dat ze (zo te horen) echt nooit meer bij elkaar gaan komen. Of ze moeten Zayn terughalen en dat Liam niet meer mee mag doen, dat lijkt me wel de beste oplossing.
Joh het heeft allemaal geen zin om er tegenin te gaan meer joh. Je mag niet afwijken van de norm op dit forum zonder dat je zo wordt neergezet. Heel jammer want er is gewoon ook geen plaats voor een discussie. Lijkt soms ook wel alsof mensen express helemaal losgaan op onderwerpen zoals dit. Dat merk je ook in het relatie leed topic waarbij sommige vrouwen ook compleet de grond in getrapt worden, of zelfs belachelijk worden gemaakt
Waar???
Sorry heb een vriendin die Liam HAAT dus moet dit ff delen
Op youtube met logan paul. Ik heb wat kleine stukjes gezien t is te cringy
Ja! Cheryl Cole!
Hij moest in het begin wel bijna alle solo’s doen en bijna alle nummers beginnen, denk dat niet alleen Cheryl, maar dat ook Simon wel een beetje op hem geilde, ewww.
Maar wat er nu met hem aan de hand is…?
Ik zie hem eigenlijk alleen nog voorbij komen in edits waarin gehint wordt dat hij en Harry een setje waren, en dus wat van Harry’s nummers over hem gaan