FF Boulevard #8

Nee laat maar, dat is Louis, dus ik kom deze man echt nergens tegen :stuck_out_tongue:

8 likes

Echt een clown dat hij dat zegt terwijl Harry’s nieuwe album het mega goed doet en je van hem praktisch niks hoort :joy:

4 likes

Wauw een interview met Logan Paul… dan heb je het ver geschopt

13 likes

Kwam gisteren een tiktok tegen van een van Liam z’n bekendere solo liedjes (strip that down) en iedereen in die comments dacht dat het een liedje van ed sheeran was. :smiling_face_with_tear::joy:

2 likes

Maar Greg Brooks liegt natuurlijk gewoon, want hoe kan die arme Johnny Depp nou iemand slaan? Impossible!

29 likes

Vind het wel slander dat niemand deze banger noemt. Ik vind dit onironisch een heerlijk nummer.

10 likes

Ed Sheeran heeft het nr wel geschreven en zingt stukjes mee, dus in die zin hebben ze gelijk haha

7 likes

Ja True je moet de clip niet zien

6 likes

ik heb een tijdje zumba gegeven (jaja haters gaan haten) en dit was echt mij #1 jam voor mijn lessen toen

11 likes

Johnny is gewoon een engnek. Brrrr.

3 likes

Het is misschien niet zo zwart/wit.

"Script supervisor Emma Danoff on Monday submitted a declaration stating that she witnessed the altercation and it was nothing like what Brooks described in his lawsuit.

Danoff says they were shooting outside and Brooks berated an African-American homeless woman with “racial and derogatory slurs” because she was in his way. Depp was sitting next to her about 25 feet away when it happened.

“He immediately stood up from our shared seat on the edge of a planter bench and went over to Brooks to stand up for the woman,” Danoff says. “Mr. Depp said to Mr. Brooks, ‘You can’t talk to her like that. You think she is something less than you? Who do you think you are? How dare you?’”

Danoff says there were no punches thrown and no offer of $100,000 for Brooks to punch Depp — and she says she has 40 time-stamped photos that prove it."

Bron

9 likes

dit klinkt een beetje too good to be true eigenlijk

6 likes

Niet echt ASAP van dhr. Rocky dat de naam nog niet bekend is nee :stuck_out_tongue:

15 likes

Late to the jubilee party maar ik heb echt gelachen om Prince Louis

51 likes

Hij doet mij zo aan Harry denken :smiling_face:

4 likes

Zo te doen met dat jochie. Uren stil zitten en naar saaie dingrn kijken en luisteren. Heel begrijpelijk dat hij zo doet.

30 likes

Echt belachelijk weer hoe mensen hier op Twitter over losgaan :joy: dat hij op deze leeftijd wel zou moeten weten hoe zich te gedragen en dat hij geen respect heeft voor Kate omdat hij zijn hand op haar mond deed. We hebben het over een kleuter

38 likes

Hahah natuurlijk heeft ie geen respect voor Kate. Een kleuter weet niet eens wat dat is :joy: Heerlijk juist. Het zijn de enige onschuldige jaren voor dat arme kind.

27 likes

Ik vond t wel mooi om te zien, precies wat mijn kind ook zou doen…

1 like

Ik vind het ook mooi om te zien hoe een kind van vier onbewust met zijn gedrag de rest van de familie er wat meer als mens uit laat zien. Hop gewoon op schoot bij opa, ff een praatje met overgrootoma en tong uitsteken naar mama die dan niet weet wat te doen in het openbaar.

22 likes