FF Boulevard #8

Ah, de Leonardo van de lage landen.

6 likes

Helaas ken ik niet meer zwarte countryzangeres maar heb wel een ander tipje voor je. Mocht je van concerten houden, in de Melkweg komen geregeld bekende countryartiesten voor een prikkie spelen. Heb daar Darius Rucker een keer live gezien :heart_eyes: hij was echt goed.

3 likes

Toch best smeuĂŻg dit:

https://www.telegraaf.nl/entertainment/294699731/live-advocaat-roxeanne-rachel-heeft-tonnen-achtergehouden

đŸ«ŁđŸ„Ž

2 likes

Zeg, is de Royce ook weleens advocaat voor de “good guys”? Hij verdedigt altijd een beetje aparte typetjes.

Ook leuk om te zien dat hij een stagiair weer lekker door allemaal tijdschriften heeft laten bladeren. Is wel wat minder juicy dan een forum.

7 likes

Op zich word je ook niet per se advocaat om ‘the good guys’ te verdedigen haha

12 likes

Enige wat ik leuk vind aan Yvonne Coldeweijer is dat ze altijd zegt dat Royce niks kan en nog nooit een zaak gewonnen heeft. :smiling_face_with_tear:

31 likes

Ohnee? Ik denk dat heel veel mensen advocaat willen worden om dat juist wel te willen. Een naive droom wellicht, maar je maakt mij niet wijs dat er advocaten (in wording) zijn die dat juist wel willen.

7 likes

Weekblad Privé onthulde op 18 januari de bijzondere clausule die in het testament van de zanger staat. Namelijk dat Rachel niets zou erven wanneer zij zouden zijn gescheiden óf als een procedure daartoe zou zijn opgestart.

Rachel zou deze procedure zelf zijn gestart en dat zou betekenen dat alleen de kinderen van André Hazes aanspraak mogen maken op de erfenis.

Dus dit is de crux van het verhaal. Ik vroeg mij al af waarom er een rechtszaak kwam, want normaal lijkt het mij heel makkelijk te bewijzen of het waar of niet waar is.

1 like

Ok, maar na al die kwakzalvers, huisjesmelkers en kroketten verdedigen ga je toch wel aan je baan twijfelen?

@Krabsalade zelfs niet eens van een simpel forumpje

8 likes

Ok maar wel een rare vergelijking omdat Bella er gewoon veeeeeel jonger uitziet dan haar leeftijd, 20.
Niet om Leo’s creepy gedoe goed te praten, maar posts zoals deze zijn zo’n makkelijke clickbait.

3 likes

Die zaten nog op de middelbare toen de Corona pandemie op z’n heftigst was.

10 likes

Ja echt oneerlijk om twee duo’s van dezelfde leeftijd met elkaar te vergelijken? Haha

38 likes

Is die vriendin van Leonardo 19??? Als dat zo is dan uh ja
ben ik ook gewoon weer sprakeloos.

11 likes

Ik dacht dat Leo homo is en dat al die jonge vrouwen baarden zijn :confused:

6 likes

Huh?!

8 likes

Nee hij is gewoon een creep

6 likes

Ooit zoiets via een podcast gehoord maar ik ben heel goedgelovig denk ik. Beyond the blinds was het.

3 likes

Mischa was destijds een tiener en Leo in de dertig. Ik vind het ook zo kwalijk dat er zo’n misbruik wordt gemaakt van kinderen

3 likes

Ik ben geloof ik niet genoeg ingewijd in de terminologie van dit topic :joy: wtf zijn baarden? Ik dacht dat je een typo had gemaakt! Haha

3 likes

Het komt van het Engelse ‘beard’, denk niet dat het echt zo vertaald kan worden naar het Nederlands haha. Maar je bent een beard als je bewust zogenaamd iemands vriendin speelt terwijl diegene homo is, dus een beard is een cover-up.

Edit: Oh, blijkbaar niet altijd bewust!

2 likes