Maar het zijn toch ook “net echte mensen”? Nu niet naar jou maar zag vaker reacties voorbijkomen van, “jeetje wat een bijzondere band hebben ze, hij loopt even naar zijn oma”. Of: “goh Kate is toch een super mens; ene moment begroet ze ons en andere moment sust ze haar kinderen!’”. En ik denk…zo bijzonder is dit of zijn zij niet?
maar goed heb ook helemaal niets met koningshuis etc
Ik bedoel ook niet dat het gek dat er een band is met moeder, opa, oma of wie dan ook. Helemaal niet zelfs.
Ik bedoel er meer mee dat ze vaak nogal stijfjes overkomen en door dit komen ze voor mij wat zachter over en dat vind ik leuk om te zien. Ik vind het juist leuk om te zien dat die band er is en dat ze dat dit niet alleen voor achter de gesloten deuren houden.
Het instituut als het engels koningshuis komt vaak genoeg redelijk onmenselijk over haha. Vond het ook wel leuk bij Charles op schoot. Want ja naast Britse Royal ook opa.
Ik zou trouwens als volwassene gek worden van zo’n lange zit haha laat staan als kind🥲
Ibiza de Elba voor BN’ers
Rob Kamphues (o.a presentator) heeft een intiem filmpje van zichzelf perongeluk in zijn stories gezet. Hij heeft zijn insta account offline gehaald, maar dat mocht niet baten want het filmpje en screenshots worden gedeeld via juice kanalen en twitter. Vind dat zo wagelijk. Het filmpje was duidelijk niet bedoeld voor heel NL en nu wordt het overal gedeeld.
Bah, wat zijn mensen toch kut.
En hoe Yvonne dan ook Rob ‘streng’ toespreekt dat hij als BN’er dit niet zou moeten doen (ze zegt dat je het sowieso niet moet doen maar als BN’er al helemaal niet) maaaaar ook in dezelfde story Instagram preuts noemt omdat ze het offline gehaald hebben… bah
Hoe komt dat eigenlijk per ongeluk op Instagram? Ben je dan echt compleet niet aan het opletten waar in de app je zit? Want DMs staan toch heel ergens anders?
Los van dat dit super rot is voor hem en van al die juice kanalen. Nog een reden dat we met de Story en Prive nog niet zo slecht af waren.
Is niet zo moeilijk. Als je wat wilt delen kan je perongeluk op de verkeerde foto klikken. Of ipv insta direct zo in je storys.
Hij is wel 60+ boomer material, kan gebeuren
Dat is zo gepiept hoor als je bijvoorbeeld even niet oplet met je worstenvinger.
Heb ooit een aantal minuten een topless foto op m’n snap story gehad doordat ik nog niet echt wakker was. Van de schrik en paniek duurde het verwijderen ook nog langer dan normaal. Nog koud zweet als ik erover nadenk.
Ahhh wat erg. Hebben mensen ‘m ook gezien?
Ik zie nu wel dat hij ongevraagd dickpicks stuurt naar vrouwen van in de 20 en seksuele berichtjes stuurt naar vrouwen die er niet om hebben gevraagd. Volgens Yvonne dan.
Ja ik kan me vaag herinneren dat er wel eerder controverse rondom hem is geweest, maar ik weet niet wat en kan ook niet per se iets vinden (wel een ander verhaal dat hij een kind verwekt had dat hij niet wil zien)
Ja hij heeft een kind waarvan hij eerst niet geloofde dat het van hem was, dus DNA test en toen erkende hij het kind wel.
‘Zal ik je kontje lekker volspuiten’
Zouden mannen zelf echt denken dat een vrouw geil wordt van die zin?
Ik moest letterlijk (ja letterlijk) kokhalzen. You do you als dit je ding is maar moet dit zo goor uitgedrukt worden. Man man man
Ja ik droog hier ook echt van op
Sahara in de onderbroek
Hahahaha love dit <3