Hoe overkomt je zoiets 2x in 4 dagen tijd😂
Haha z’n instagram was toch ook verwijderd?
Zoveel mensen op Dumpert die het ook met hem eens zijn.
Dit is ook een foto van een fitte topsporter, waar sports illustrated over gaat:
Mogelijk groot plaatje

Ja…dumpert. zelfde groep mensen als 9gag. Allemaal witte onzekere heteromannetjes.
Ik kijk wel graag dumpertreeten ![]()
M’n mannelijke vrienden vinden dat trouwens ook walgelijk van me maar ik hou ervan.
Britneys eerste man (die van het huwelijk van 55 uur Jason Alexander)
Is naar haar huwelijkslocatie gegaan om daar te crashen en een insta live op te nemen
Leave Britney the fuck alone man
https://www.instagram.com/p/Cen7chqL39U/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
(Hier wat memes om ermee te dealen en de beelden)
Oke als zoiets je een keer overkomt dan let je echt 10 keer op. Of je maakt een speciale map voor je videos ofzo.
Of misschien heeft jemand anders zn telefoon te pakken. Anders vind ik het wel te toevallig.
©
Er is veel spanning in Beyoncé land. Overal heeft ze haar profielfoto’s weggehaald. Vorige keer dat dat zo was, was in 2016 en kwam Formation uit en werd haar wereldtournee aangekondigd. Spanning!!! ![]()
![]()
Ik heb mijn credit card gegevens al klaar staan. Haar kennende zal tournee, muziek, merch op hetzelfde moment zijn.
De belangrijkste reden waarom ik altijd genoeg spaargeld wil hebben is vanwege zulke verrassingen!!! ![]()
Ik wil dit🥹
De enige artiest waar ik de duurste zitplaatsen voor neem. Heb ze al 4 keer gezien maar ready for another one B!
Eeuwig rouw dat ik het surfboard niet heb. ![]()
Ik las gister een tweet waarin iemand zei dat Rob Kamphues is ingezet om ons af te leiden van het stikstofgebeuren ![]()
Ja rob dit leidt af gvd!!
Oh mijn God nou hadden ze dan niet iemand heters kunnen vinden? ![]()
Edit: maak deze comment al te laat zie ik ![]()
Ik heb zelf de gore berichtjes ooit gelezen die die rob kamphues naar een vriendin van me stuurde een aantal jaren geleden.
Groetjes een zeer betrouwbare bron.
![]()