FF Boulevard #8

Hoezo cancel culture

12 likes

https://www.ad.nl/show/actrice-rebel-wilson-smoorverliefd-op-vriendin-ik-zocht-een-prins-maar-had-een-prinses-nodig~a944263a/

Leuk, Rebel Wilson heeft een relatie met een vrouw :heart_eyes:

44 likes

Mijn hemel wat is jordan peterson toch een mafklapper. Kan die kerel zich niet gewoon lekker met zijn vakgebied bezig houden

8 likes

Kinkshamen nee ff serieus ik dacht een grap maar mensen menen dit serieus? Doe even normaal hoor

3 likes

Gaat de ā€˜kink’ niet over ā€˜je kontje volspuiten’, dat ie dat naar jan en allemaal toestuurt, bedoelen ze volgens mij niet met kink.

3 likes

Niemand! Had toen gelukkig niet zoveel snapchat vrienden haha. Maar het ideeee… ik kan het me nog precies voor de geest halen, die pure paniek.

2 likes
41 likes

Huh Rob Kamphues heeft WEER per ongeluk een privefilmpje op insta gedeeld. Je zou bijna denken dat er een agenda achter zit :face_with_raised_eyebrow:

14 likes

Hoe overkomt je zoiets 2x in 4 dagen tijdšŸ˜‚

12 likes

Haha z’n instagram was toch ook verwijderd?

3 likes

Zoveel mensen op Dumpert die het ook met hem eens zijn.

Dit is ook een foto van een fitte topsporter, waar sports illustrated over gaat:

Mogelijk groot plaatje

6 likes

Ja…dumpert. zelfde groep mensen als 9gag. Allemaal witte onzekere heteromannetjes.

21 likes

Ik kijk wel graag dumpertreeten :woozy_face:

M’n mannelijke vrienden vinden dat trouwens ook walgelijk van me maar ik hou ervan.

10 likes

Britneys eerste man (die van het huwelijk van 55 uur Jason Alexander)
Is naar haar huwelijkslocatie gegaan om daar te crashen en een insta live op te nemen

Leave Britney the fuck alone man

https://www.instagram.com/p/Cen7chqL39U/?igshid=YmMyMTA2M2Y=
(Hier wat memes om ermee te dealen en de beelden)

10 likes

Oke als zoiets je een keer overkomt dan let je echt 10 keer op. Of je maakt een speciale map voor je videos ofzo.
Of misschien heeft jemand anders zn telefoon te pakken. Anders vind ik het wel te toevallig.

6 likes

Ā©

81 likes

Er is veel spanning in BeyoncĆ© land. Overal heeft ze haar profielfoto’s weggehaald. Vorige keer dat dat zo was, was in 2016 en kwam Formation uit en werd haar wereldtournee aangekondigd. Spanning!!! :sob::honeybee:

24 likes

Ik heb mijn credit card gegevens al klaar staan. Haar kennende zal tournee, muziek, merch op hetzelfde moment zijn.

13 likes

De belangrijkste reden waarom ik altijd genoeg spaargeld wil hebben is vanwege zulke verrassingen!!! :joy:

14 likes

Ik wil dit🄹

8 likes