FF Boulevard #8

De enige artiest waar ik de duurste zitplaatsen voor neem. Heb ze al 4 keer gezien maar ready for another one B!

10 likes

Eeuwig rouw dat ik het surfboard niet heb. :sob:

28 likes

Ik las gister een tweet waarin iemand zei dat Rob Kamphues is ingezet om ons af te leiden van het stikstofgebeuren :cry:

27 likes

Ja rob dit leidt af gvd!!

10 likes

Oh mijn God nou hadden ze dan niet iemand heters kunnen vinden? :stuck_out_tongue_winking_eye:
Edit: maak deze comment al te laat zie ik :joy:

7 likes

Gewenst of ongewenst prive bericht.

7 likes

Ik heb zelf de gore berichtjes ooit gelezen die die rob kamphues naar een vriendin van me stuurde een aantal jaren geleden.

Groetjes een zeer betrouwbare bron.

:upside_down_face:

15 likes

ROB KAMPHUES

=
(i)K SPAM BOERUH

26 likes

Dit kan ik niet aan…

Vorige keer 2x amsterdam en 1x keulen

2 likes

Kan het niet gewoon zijn dat hij wordt gechanteerd oid? Gek om zo’n fout zo snel daarna weer te maken

3 likes

Jeetje mina, je zou door dit topic denken dat die Rob heel wat is…

Wow en ook nog eens tijdens pride month.

hahahaah hoe salty is deze krant

12 likes

Het is een jasje zonder broek met een diamanten string eronder. Heeft ze zelf verteld haha daarom weet ik het.

5 likes

Dit zou een vrolijk feest moeten zijn en ik wil blij zijn voor haar, maar ze komt verdrietig, onstabiel en verloren over. Ik heb een slecht gevoel dat deze man haar gebruikt en ze wacht op een gebroken hart en een lege bankrekening

2 likes

Waaw, ken jij haar?

36 likes

Ik lees wel meer mensen dit soort opmerkingen maken over haar en ik vind het zo raar? Alsof je ook maar enig idee hebt hoe het er aantoe gaat in haar priveleven.

10 likes

Dat weten we inderdaad niet, maar ik snap wel dat mensen zo denken.

Ze is na jaren weer vrij en gaat in een soort sneltreinvaart nu van alles doen, omdat het weer mag. Ik kan me dan voorstellen dat mensen zich zorgen maken en hopen dat het nu wel goed gaat en ze geen overhaaste (verkeerde) beslissingen neemt.

3 likes

Zo goed volg ik haar dus… Ik heb geen idee, want het boeit me werkelijk niks. Ik lees op nu.nl eens iets over dingen van haar, vandaar dat ik zeg overhaast.

Enige wat ik gewoon wel snap is dat mensen zich ‘‘zorgen’’ maken. Van jaren niks zelf mogen beslissen en nu van alles wel mogen beslissen, kan ik me gewoon voorstellen dat je mensen hopen dat het allemaal goed gaat. Wanneer een vriendin in deze situatie zou zitten zou ik dat iig wel denken, alleen nu gaat het om een bekend iemand die we eigenlijk allemaal niet kennen en dan is het kennelijk gek om zoiets te zeggen.

2 likes