Ja want als het een vriendin van je is kun je inschatten of het wel of niet goed gaat, bij Britney kan niemand dat behalve diegenen die haar wel kennen. Dus als mensen uitspraken doen als “Ik zie aan haar dat het niet goed gaat” of “Die man LIJKT me een golddigger” dan is dat gebaseerd op hersenspinsels.
Ik niet.
Dit is een vrouw die ruim 10 jaar ouder is dan de meeste mensen hier, aan de andere kant van de wereld woont en 647849x zoveel geld heeft als wij allemaal samen.
Wij kunnen gewoon niet met haar relaten en snappen niks van haar leven.
Dit en daarbij geloof ik er ook geen hol van dat mensen oprecht met haar begaan zijn. De meeste mensen willen gewoon judgen over haar in hun ogen vreemde gedrag en aanwezigheid op social media, own dat dan gewoon en verpak het niet in je zogenaamde hypocriete zorgen
@Hejira @Zemraluani @Lemongrab
Is dit niet gewoon net als met, bijvoorbeeld, influencers. Mensen lijken dichtbij, je lijkt ze te kennen door wat ze delen etc en daarom denk je dat weet wat er met iemand is. Juist omdat deze zaak zo breed uitgemeten is, verschillende docu’s etc krijgen mensen het gevoel dat haar kennen en doen dan zulke uitspraken.
Zoals eerder gezegd, ik volg heel Britney Spears niet, heb die zaak amper gevolgd en enige wat ik nu van haar weet is wat er af en toe op nu.nl staat, dus ik heb echt 0 zorgen om haar (of welk bekend persoon dan ook), maar begrijp dus wel waarom mensen zo kunnen denken.
Omdat wel al een tijdje niet over de Hazes familie gesproken hebben:
‘Met een nietszeggende foto - van haar woonkamer - …’
Waarschijnlijk stonden daar eerst 20 asbakken in verspreid en is dit de “after”
Also: “Ook haar euforie steekt ze niet onder stoelen of banken”
De stoelen en banken zullen ook wel blij zijn dat ze ermee kapt, als je daarop gaat zitten komt er zo’n rookwolk uit
Ja ik kon het ook hebben over haar rechtszaak tegen haar zakenpartners, maar dit is wat leuker
Wat is een grotere cinderella story?
- Britney en Sam
- Rachel en Ash Tray
0 stemmers
Wie houdt het langer vol?
- Britney met Sam
- Rachel zonder sigaretten
- Soldaat van oranje
0 stemmers
Ik vond alleen Drew Barrymores jurk lelijk
Lijkt wel alsof ze verkleed is als een grote drol.
Soldaat van Oranje omdat het simpelweg onsterfelijk is. Zelfs als wij allen kassiewijlen zijn, moet de toekomstige generatie snel haar kaartje bestellen. Voor je het weet stopt het
Waarom zeggen ze dat trouwens elke x. Is dat gewoon een running gag in de musical wereld. Of is t humble brag ofzo.
Een beetje van beide gok ik
BEetje hetzelfde als: dikke mensen mogen niet in het publieke domein want obesitas is dodelijk en ik maak me zorge!!11!! Nee bitch (m/v/x), je wil gewoon een mening hebben en je beter voelen dan anderen. Vind dat “begaan zijn” zo een nep excuus
Oh en sorry voor de dubbelpost, maar vooral mbt Britney. Die vrouw heeft weet ik veel lang onder streng toezicht gestaan omdat mensen haar incompetent vonden en dat vonden we allemaal zielig en Free Britney. Maar nu gaan mensen nu ze “Vrij” is alsog doen alsof ze incompetent is om haar eigen beslissingen te maken door zich “Zorgen te maken” of ze geen gekke beslissingen maakt. Que?
Britney is ook echt zo’n typisch voorbeeld dat vrouwen het nooit goed kunnen doen. Vrouw is rijk en trouwt met minder rijke man? O my god nee er moet wel misbruik van haar gemaakt worden. Vrouw trouwt met rijkere man? Iel gatsie gold digger
Niet per se persoonlijk naar jou maar aan iedereen die zich hier zo druk over maakt: er zijn genoeg niet beroemde mensen die het veel slechter maken dan Britney en een stuk minder middelen, support, etc. hebben. Die hebben ook over het algemeen het beschikkingsrecht over hun eigen leven. Maken jullie je daar ook allemaal zo druk over of is het nu gewoon omdat iemand een beetje gek doet voor de camera?
Ik weet dat dit het Boulevard topic is en I love roddelen, maar ik word soms echt zo moe van het feit dat mensen zo’n medelijden kunnen hebben met/zich zorgen maken over geprivilegieerde celebs.
Deze vrouw heeft jullie zorgen niet echt nodig hoor.
Nou, dit kon je van mijlenver zien aankomen