Speak for yourself.
Het is een meme, niet een persoonlijke aanval.
Het is de media die dit nu uitmelkt zodat iedereen weer ff beledigd kan zijn maar lbr 99% van ons heeft nooit eerder aan die jurk gedacht en 80% kan het geen hol schelen.
Ik ga er vanuit dat het haar geen reet boeit
Meine gute ik kwam net op insta per toeval ineens Rodanya Kelsey tegen (deed ooit mee aan Temptation Island) en ze heeft een zoontje van twee en is half december bevallen van een dochter. Ze post nu dat ze zwanger is van een tweeling.
Ja 4 kinderen onder de 3 jaarâ:dizzy_face: en ze was toch ook nog single of heb ik wat gemist?
Wow, lijkt me ook heftig voor je lijf, nog volop aan het ontzwangeren en dan een tweelingzwangerschap er achteraan
Ja bizar he? Ik had ook gelezen dat hij een minderjarig kindje had ontvoerd en nu op de vlucht is⊠En het rotte is dat hij in mijn lievelingsfilm speelt en nu kijk ik echt heel anders naar hem door dit allemaal
De eerste twee heeft ze met Morgan, haar ex. Tijdens die zwangerschappen was het volgens mij ook steeds aan/uit. Hij speelde in ieder geval wel een rol in hun leven (dat zoontje is echt zijn clone trouwens) en nu volgens mij met een nieuwe man want ze tagt iemand. Ze is ook pas 25 ofzo geloof ik?!
Ja denk het wel want zie dat haar moeder laatst 45 is geworden⊠ben je op je 45e oma van vier
Haha mijn moeder had toen zelf een drie jarige
Omdat de vriendin van Peter R. de Vries vandaag ging spreken op de zitting, ging ik haar even googlen. Toen kwam ik op dit artikel:
âYvonne Coldeweijer verklapte recentelijk dat er dirt over Tahmina op de plank ligt, maar dat ze nog even wacht op het goede moment om daarmee naar buiten te treden.â
Mediacourant, I know, maar wat is het toch een vrĂ©selijk mens. Hoe ga je nou roddelen over iemand die alleen maar door deze vreselijke gebeurtenis âbekendâ is geworden? âDirtâ ook echt, gatver.
Was het toen niet dat ze zei dat ze geen relatie hadden maar dat ze graag de tweede van dezelfde vader wilde?
Edit; bedoel niet in deze video oid maar destijds.
Was dit niet Serena?
Oh geen idee, daar weet ik dit niet van
Op Juicechannel komt nu voorbij dat Waylon vreemdgegaan zou zijn tijdens de zwangerschap van Bibi. Vind het zo smakeloos dat dit op deze manier gedeeld wordt, zo kort na de geboorte van hun tweede kindje.
Ik moet echt huilen van mannen de laatste tijd
Pfff vreemdgaan is sowieso al walgelijk maar als je dat doet terwijl je vriendin jouw kind in zich draagt moet je toch wel heel ziek/gestoord zijn. Anders dan bij Nienke Plas en Resley is er nu ook wel echt âbewijsâ.
Arme Bibi.
Misschien had ze ze gedeeld met een vriendin. Bron hoeft niet zijzelf te zijn
Ja natuurlijk is het voor ons een ver-van-je-bed-show en de wereld staat in de fik, maar die jurk heeft gewoon een verhaal. Of je het boeiend vind, verschilt per persoon. Maar dat betekent niet dat het mis is dat anderen het wel erg vinden.
Het helpt ook niet mee dat niet een royal, maar een Hollywood ster (die als dom werd gezien, terwijl ze gewoon een intelligente en getalenteerde vrouw was) was.