FF Boulevard #8

Precies.

4 likes

Denk dat Nederland te klein is als iemand die afschuwelijke postzakjas van Maxima sloopt, maar dat is Maxima :joy:

1 like

9 likes

Staat echt een paar berichten hierboven ook.
Hoe dan ook, het blijft triest.

1 like

Oke, mosterd :sweat_smile:

7 likes

Foiii next level hoor

2 likes

Ja er is ook niet echt iets op te maken uit die screenshots. Maargoed het zal ergens wel niet helemaal kloppen.

1 like

Ik las net dat Bam Margera vermist werd (inmiddels weer terug gevonden in een hotel) maar heb al jaaaaren geen foto meer van hem gezien en dacht in eerste instantie dat het zijn vader Phil was waarvan ze een foto geplaatst hadden. Die is veranderd zeg!

7 likes

Dat moment herinner ik me nog heel goed. Ik hoop ook echt dat het snel goed komt met Bam. :rose:

3 likes
Een foto van Bam Margera ter beeldvorming

12 likes

Ik besef mij vooral door zulke foto’s dat ik echt al heel lang geen tiener meer ben xD

9 likes

Ik bedoel niet dat hij er slecht uit ziet, alleen zag ik nu geen verschil met zijn vader. Ik dacht eerst dat ze een verkeerde foto hadden gebruikt van zijn vader, maar het was Bam dus zelf. Bedoel er niets verkeerds mee.

3 likes

Echt zo kut voor Bibi als dit waar is

12 likes

Lees nu net ook allemaal verhalen over Simon Keizer en iets over Freek van Suzan en Freek en Maan.

8 likes

Haha ja dat van Maan en Freek las ik ook. Moet je niet direct serieus nemen maar omg hoe kut zou dat zijn. Relatie stuk en carrière weg.

14 likes

Ik heb hier gisteren over na zitten denken en ik vraag me af of die juice channels oprecht denken dat ze, door dit zo groots te posten, Bibi helpen.

19 likes

Wiens carrière bedoel je dan precies?

5 likes

Zo narcistisch zijn ze wel

4 likes

Die van Susan en Freek samen. Die liefdesliedjes komen denk ik niet echt meer serieus over mocht het waar blijken.

2 likes

Gelukkig is Freek qua stem makkelijk te vervangen. Als er iemand niet kan zingen is hij het wel (samen met Snelle en die Hallo-jongen)

16 likes