Ik besef mij vooral door zulke foto’s dat ik echt al heel lang geen tiener meer ben xD
Echt zo kut voor Bibi als dit waar is
Lees nu net ook allemaal verhalen over Simon Keizer en iets over Freek van Suzan en Freek en Maan.
Haha ja dat van Maan en Freek las ik ook. Moet je niet direct serieus nemen maar omg hoe kut zou dat zijn. Relatie stuk en carrière weg.
Ik heb hier gisteren over na zitten denken en ik vraag me af of die juice channels oprecht denken dat ze, door dit zo groots te posten, Bibi helpen.
Wiens carrière bedoel je dan precies?
Zo narcistisch zijn ze wel
Die van Susan en Freek samen. Die liefdesliedjes komen denk ik niet echt meer serieus over mocht het waar blijken.
Gelukkig is Freek qua stem makkelijk te vervangen. Als er iemand niet kan zingen is hij het wel (samen met Snelle en die Hallo-jongen)
Nou wat een goede vriendin ben je als je dit lekker op je roddelkanaal gooit nadat je het eerst hebt verzwegen. Wat nobel van haar.
Of ze worden de Nederlandse Fleetwood Mac!
Ik snap vooral niet hoe al die mannen het voor elkaar krijgen om zó onvoorzichtig te doen dat steeds het hele productieteam van hun overspel weet. Echt zero fucks.
Het verbaast me eigenlijk ook weer helemaal niks, zal wel een lekker cultuurtje zijn daar
Misschien is er ook wel helemaal geen sprake van voorzichtig doen en voelen ze zich in die omgeving gewoon senang en machtig genoeg dat allemaal te doen omdat ze het “toch wel kunnen maken”
Dat van Simon heeft volgens mij ook wel vaker op het forum gestaan
Ja klopt daar moest ik ook meteen aan denken
Ja alleen maar kwaliteit op utopia
‘de demonen in mijn hoofd’ pfff ![]()
Leuk om via insta sorry te zeggen tegen je partner en moeder van je kinderen.
En inderdaad laat haar met rust want hij is de klootzak hier.
Nee dit kun je niet afschuiven, je hebt zelf keuzes gemaakt ![]()
Ja tering iedere schuindsmarcheerder is ineens ‘seksverslaafd’ en daarmee patiënt/slachtoffer tegenwoordig, hou op hoor.