Daar gaat het toch helemaal niet om?
lol…
Even Berndje onder de sneltoetser hoor.
Het is pas echt crisis als onze toekomstige koningin geen kamer kan vinden
Sorry maar ik dacht dat dit een artikel van De Speld was. Volgens mij heeft De Speld namelijk een tijdje terug ook nagenoeg precies zo’n artikel geplaatst.
HOU OP HOOR
Prima dat je privileges hebt, maar doe dan niet alsof je tegen dezelfde problemen als het normale volk aan loopt
Zouden zij ooit wakker hebben gelegen om de woningnood? Denk het niet.
Haha ja echt ironisch:
Echt een uitspraak waaruit blijkt dat je de realiteitszin bent verloren van Amalia zeg
Op welke uitspraak doel je op? Ik neem aan niet die van de speld?
Die van Amalia inderdaad
Zo kun je Geen Woning, Geen Kroning ook interpreteren
Dit kan niet anders dan sarcastisch zijn hoor
Vind het niet zo gek. Zij leeft in een bubbel en heeft alleen maar contact gehad met rijkeluiskinderen. Tuurlijk heeft die nauwelijks grip op de realiteit.
Maar ik vind het Koningshuis overbetaalde mascottes van Nederland
Zij zelf natuurlijk.
Jeetje deze week gewoon twee jonge talentvolle mensen uit de media overleden. Eerder deze week al Max Meertens (cameraman) en lees net dat Luuk Dresen van Lekker Lullen de podcast en Nieuwe gasten is overleden. Zat toevallig echt net zijn podcast te luisteren en ik open instagram en lees dat ie overleden is.
Heh, ik heb serieus vanochtend voor het eerst wat afleveringen geluisterd. Zo jong…
Sneue gasten
Zelfs in de GROTE MAAT xxl
Oké wtf is dit onnodig
Ik snap deze jongens echt niet…zoveel kut gedrag en toch een soort van beeld van onproblematische ideale schoonzonen ofzo.
Rijk: “Ja, het is echt een shirt dat je wel kan dragen. Er zitten nog heel veel verborgen grappen in het shirt, zelfs in de mouw en in het waslabel. Heel het shirt is één grote grap. Daar moet je maar zelf achterkomen.”
Als het net zo grappig is als de maattabel die er bij het shirt staat… dan is het niet grappig in ieder geval.