FF Boulevard #8

Of Jan Pieterszoon Coen, om het toch wat meer on brand te houden.

15 likes

Omg ik ga stuk hahahahah Thierry met zijn uil van Minerva een zwangerschapsaankondiging in weekend hahahahahahah

29 likes

Minerva is dan wel weer een prachtige naam als ze een meisje krijgen

4 likes

Ik denk meer aan iets als Aristoteles, Romulus of Augustus.

3 likes

Eerder een Nero of Caligula

7 likes

Borealis maar roepnaam ‘Bor’ en ‘Boris’ voor vrienden.

12 likes

Meten we nu niet met twee maten door het het kind van deze influencer maar vast te beschimpen?

4 likes

Of misschien noemt hij hem Geert.

9 likes

De grapjes gaan toch niet over het kind? Ze gaan over sjerry.

1 like

Wtf ik kan me hier zo niks bij voorstellen. Ik vind het al ongemakkelijk om er iets over te horen bij het nieuws of toevallig bij een talkshow. Zo privé dit.

3 likes

Nee het kind is het onderwerp (of lijdend voorwerp).

3 likes

The world has gone mad

6 likes

waarom zie ik nu precies deze tiktok?!

1 like

Vind het zelf vooral lelijk worden als er zo gepraat gaat worden wanneer het kindje geboren is en we gaan de naam afzeiken. Maar theoretisch gezien heb je wel gelijk inderdaad😁

3 likes

Rihanna is bevallen! Van een jongetje.

29 likes

TMZ is een van de sites die meestal het nieuws direct van de celebs krijgt (zij en People), dus ik denk dat het precies de bedoeling was

2 likes

Kan ook van een bron uit het ziekenhuis komen toch? Hoeft niet direct vanuit Rihanna zelf te zijn

3 likes

Klopt, maar TMZ is over het algemeen niet een site die dingen publiceert die een celeb niet gepubliceerd wil zien, dus ook als het een bron uit het ziekenhuis was hebben ze het waarschijnlijk met Rihanna en Rocky’s publicisten gecheckt en de go ahead gekregen om het te posten

3 likes

Eeeh, zij willen toch vaak de eerste zijn met nieuws. Rihanna had met E News een akkoord voor de zwangerschapsaankondiging misschien dat dit voor dit ook was.
TMZ is door de weduwe van Kobe Bryant aangeklaagd omdat zij het nieuws brachten voor zij het wist.

15 likes

Oh, ik dacht echt dat TMZ zo’n verlengstuk van celebs was, dan heb ik het verkeerd onthouden. Dat van Kobe Bryant is echt verschrikkelijk zeg :disappointed:

2 likes