FF Boulevard #8

Vooral vaak snitches.

6 likes

Had gehoopt dat Thierry een dochter kreeg

3 likes

Nou beter van niet met z’n ouderwetse opvattingen

1 like

Iets bijzonders maar wel iets uit de natuur (dus 2 vd categorieën). Edit: missh een Afrikaanse naam met een betekenis van iets uit de natuur

Ik dacht eerst btw dat het over het kind van Thierry ging, dacht heh Barbados !?

18 likes

Vandaag gaat Kourtney trouwen met Travis in Portofino en ik verbaas mij erover dat Beyoncé komt. Zij had de bruiloft van Kanye en Kim toch last minute geskipt. En ik vind het apart dat Travis eerder in zijn boek heeft geschreven dat hij voor Kim naar LA is verhuisd en met haar had gedate en in de Kardashian serie zeggen ze dat dat voor Kourtney was.

2 likes

Schijnbaar is zij (of voornamelijk Jay) bevriend met Travis

Oh zo dan snap ik het. Word wel awkward met Kim erbij dan. Ik hoop dat de aandacht voor het kleffe gedoe tussen Kourtney en Travis minder wordt na vandaag.

7 likes

Jay Z heeft in zijn lied gezegd dat hij en B huwelijksproblemen hadden en hij dus niet naar de trouw was gegaan.

3 likes

:coffee:

6 likes

Schijnbaar klopt er van beide verhalen niets, als je nagaat waar iedereen woonde (wijken en verhuizingen). Dit werd in een artikel helemaal met feiten onderbouwd maar kan het nu niet echt reproduceren haha

6 likes

Hebben Travis en Kim gedate ja? Dat wist ik helemaal niet!

5 likes

Denk het nadeel dat ze privejets hebben is dat direct duidelijk is waar ze allemaal zijn.
Zoveel fotografen waardoor ze ook in Amerika konden trouwen.

2 likes

Ik weet bij de Kardashians nooit of ze het echt geheim willen houden of meer publiciteit willen. Het huwelijk is schijnbaar gesponsord door D&G, die willen denk ik ook veel exposure

8 likes

Ik snap tbh niet dat die mensen niet allemaal aan hevige depressies lijden door de manier waarop ze leven (ok mss doen ze dat intussen ook dat weet je niet).

9 likes

Khloe is heel open over haar angststoornis en ocd, dus die heeft er wel degelijk last van. De rest vraag ik me af!

2 likes

Het lijkt wel alsof ze en poesie-albumplaatje op haar jurk heeft geplakt.

35 likes

zo edgy!111!

8 likes

Lijkt wel fiorucci. Maar is D&G, known racists. Lekker edgy.

9 likes

Sommige mensen hun identiteit is dat van hun (nieuwste) partner. Vaak zijn dat ook mensen die slecht alleen kunnen zijn en als je $$$$$ hebt is het natuurlijk heel makkelijk om even een edgy garderobe in te slaan. :rofl:

D&G is gewoon Duur&Goedkoop. nmsvpe

3 likes

D&G is zo lelijk he.

5 likes