Ja sorryyyy dit was de eerste site die ik tegenkwam waar dit in detail stond
@Schaakmat door hem geschreven dit?
Ja sorryyyy dit was de eerste site die ik tegenkwam waar dit in detail stond
@Schaakmat door hem geschreven dit?
Dan had hij het toch wat meer opgeklopt lijkt me.
Die heeft permanent een droge muil
Grote glimlach om mijn mond vanwege ‘Jeroen from the tree’
En zelfs hierop weer met die muil open
Ik vind Bas Smit best leuk eigenlijk .
Hij deelt hilarische dingen op Instagram. Zet zich in voor goede acties. Neemt zichzelf totaal niet serieus.
Natuurlijk dat festival en die flitsbezorgers is kut. Maar ik ga er vanuit dat ze dat goed oplossen/eruit stappen als dingen echt niet door de beugel kunnen.
Overigens heb ik daar ook maar weinig verder over vernomen dus dat vind ik positief.
Enn dann nog dat verhaal over z’n verliefdheid op Nicolette. Oké beetje eng maar die oma en broer vonden het fantastisch. Waarom geef je anders als broer het nummer van je zus? Het zal dus wel behoorlijk aangedikt zijn denk ik dan. Het is toch ook een mooie gedachte dat hij volledig voor iemand gegaan is?
Ik vind het geen mooie gedachte dat iemand me overal op zou komen zoeken omdat ie “met me wil trouwen” en dat ook tegen heel m’n familie zou verkondigen, terwijl die me amper kent. Zou de politie bellen want dat is gewoon stalkergedrag
Wat wel bijzonder is is dat Nicolette na Zoop ook niets meer heeft gedaan om beroemd te blijven, maar dan weer op Bas’ meelift. Zij zijn een soort fame vacuum met elkaar…
?? Hoezo meelift? Ze zijn gewoon samen ondernemers?
Ja, maar de gemiddelde ondernemer in Nederland van hun vermogen en activiteit is niet bekend, en komt ook niet om elk wissewasje in Boulevard of Shownieuws. Dus zij versterken elkaar op de een of andere manier zo dat Nederlandse media ze echt dat podium geven…
Ohja dat Bas Muijs dan haar man was
Bas Muijs, ook de enige BNer irrelevanter dan Ferry Sumoyi
Die heeft een nek, toch? Dan is ie iets beter dan dat
Die was twee decennia geleden nog best bangable zeg maar daar kan je best nog ff op teren
O ja god ik vergeet altijd dat hij met een forummer getrouwd is
Wie is zij dan?
Weet niet of ze hier nog steeds zit maar ze zat iig lang op egf, weet haar naam niet meer
Nog nooit zo’n enorme drogreden gelezen… Alsof een man die niet vreemdgaat automatisch geen respect voor je heeft.
Ja en volgens mij respecteert hij je ook niet bepaald als hij vreemdgaat toch? Of vindt zij vreemdgaan respectvol naar je partner toe?
Ja precies, echt het domste wat ik ooit heb gelezen