FF Boulevard #8

God mijn huisgenootje en ik noemde hem altijd Rik zonder nek, maar het is nu nog veel erger geworden zeg, helemaal weggezakt.

Over 10 jaar is het echt precies Ed van 90 day fiancé haha

34 likes

In gtst heeft hij een tijdje met zo’n ding om zn nek gelopen. Dat deed hem ook geen goed.

78 likes

Haha awkward

NMSMVPE dan maar meid!

8 likes

Zit hier hardop om te lachen :joy:

10 likes

Hahah oh ja, 2 posts in augustus vorig jaar en toen opeens 16 dagen terug een reactie hier op een opmerking over Ferry. Sowieso dat daar een google allert op staat :joy:

10 likes

Het is pesterig. Of iemand meeleest maakt niet uit. Dat weet je immers ook niet. Als je het zelf erg zou vinden moet je er gewoon niet aan mee doen, maar zeggen dat het erg is omdat iemand het kan lezen slaat nergens op.

18 likes

Wel grappig, ik volg haar op insta en ze lijkt me echt alles behalve een ijskoningin. Leuke vrouw.
Ik ken haar niet van dit forum verder.
Hopelijk maakt dit de opmerkingen over Ferry goed :upside_down_face:

8 likes

Factcheck:

Screenshot_20220706_002146

111 likes

Hij lijkt er zelf ook niet helemaal comfortabel mee
afbeelding

28 likes

Omg!!!

Waarom ziet het er zo onnatuurlijk uit tho?

17 likes

Nicolette heeft er secondelijm tussen gesmeerd

13 likes

Sorry maar het is midden in de nacht en ik ben opnieuw aan het gieren om deze Still hahahaha

Elke keer als ik er langs scroll moet ik weer heel hard lachen, hoe hebben zijn collega’s dit gedaan joh? Ik zou elke dag sterven

18 likes

Sorry hoor maar de humor ontgaat mij volledig. Wat is er precies zo hilarisch aan iets waar iemand mee is geboren/verder niks aan kan doen? HA HA HA HIJ HEEFT GEEN NEK. Lijkt verdomme de brugklas wel hier…
Als hij een vrouw was met een boven gemiddeld grote neus ofzo gaan mensen toch ook geen stompzinnige grappen zitten maken?

83 likes

Huh maar dat zegt ze toch helemaal niet?

3 likes

Ja er wordt zo vaak met twee maten gemeten, is gewoon echt onaardig soms

10 likes

Oké maar dat heeft zij duidelijk niet gedaan omdat ze het blijkbaar wel kon waarderen.
Ook prima toch?

4 likes

Hahaha jongens rustig. Ik lees hier zo nu en dan mee. Laaste tijd weer wat meer. Ik snap hoe lekker het is om van achter je schermpje valse dingen te roepen, prima hoor ;).
Post alleen in het vervolg effe een foto waar ik er wat beter opsta haha niet best dit.
En over die nek, dat valt (in 't echt) allemaal best mee :heart: later!

128 likes

Jij bent niet het probleem op die foto hoor

11 likes

Oh ik dacht dat ze ijskoniging werd genoemt maar tis dr nickname hier haha

19 likes

Ik snap er geen reet meer van

Bizar alweer een jaar geleden van Peter…

14 likes