God mijn huisgenootje en ik noemde hem altijd Rik zonder nek, maar het is nu nog veel erger geworden zeg, helemaal weggezakt.
Over 10 jaar is het echt precies Ed van 90 day fiancé haha
God mijn huisgenootje en ik noemde hem altijd Rik zonder nek, maar het is nu nog veel erger geworden zeg, helemaal weggezakt.
Over 10 jaar is het echt precies Ed van 90 day fiancé haha
Haha awkward
NMSMVPE dan maar meid!
Zit hier hardop om te lachen
Hahah oh ja, 2 posts in augustus vorig jaar en toen opeens 16 dagen terug een reactie hier op een opmerking over Ferry. Sowieso dat daar een google allert op staat
Het is pesterig. Of iemand meeleest maakt niet uit. Dat weet je immers ook niet. Als je het zelf erg zou vinden moet je er gewoon niet aan mee doen, maar zeggen dat het erg is omdat iemand het kan lezen slaat nergens op.
Wel grappig, ik volg haar op insta en ze lijkt me echt alles behalve een ijskoningin. Leuke vrouw.
Ik ken haar niet van dit forum verder.
Hopelijk maakt dit de opmerkingen over Ferry goed
Hij lijkt er zelf ook niet helemaal comfortabel mee
Omg!!!
Waarom ziet het er zo onnatuurlijk uit tho?
Nicolette heeft er secondelijm tussen gesmeerd
Sorry maar het is midden in de nacht en ik ben opnieuw aan het gieren om deze Still hahahaha
Elke keer als ik er langs scroll moet ik weer heel hard lachen, hoe hebben zijn collega’s dit gedaan joh? Ik zou elke dag sterven
Sorry hoor maar de humor ontgaat mij volledig. Wat is er precies zo hilarisch aan iets waar iemand mee is geboren/verder niks aan kan doen? HA HA HA HIJ HEEFT GEEN NEK. Lijkt verdomme de brugklas wel hier…
Als hij een vrouw was met een boven gemiddeld grote neus ofzo gaan mensen toch ook geen stompzinnige grappen zitten maken?
Huh maar dat zegt ze toch helemaal niet?
Ja er wordt zo vaak met twee maten gemeten, is gewoon echt onaardig soms
Oké maar dat heeft zij duidelijk niet gedaan omdat ze het blijkbaar wel kon waarderen.
Ook prima toch?
Hahaha jongens rustig. Ik lees hier zo nu en dan mee. Laaste tijd weer wat meer. Ik snap hoe lekker het is om van achter je schermpje valse dingen te roepen, prima hoor ;).
Post alleen in het vervolg effe een foto waar ik er wat beter opsta haha niet best dit.
En over die nek, dat valt (in 't echt) allemaal best mee later!
Jij bent niet het probleem op die foto hoor
Oh ik dacht dat ze ijskoniging werd genoemt maar tis dr nickname hier haha
Ik snap er geen reet meer van
Bizar alweer een jaar geleden van Peter…