Niet relevant, maar ik ken iemand die een gigantische tatoeage heeft laten zetten van Koen Verweij op haar been en daarmee trots op televisie ging. Echt whhhyyy 🫠
Jep het is die tatoeage. Ze is ook op televisie geweest met hem als gast. Mega ongemakkelijk.
Never forget dat ze alleen als koppel in een nieuw schaatsteam wilden maar dat niemand toen Koen wilde, alleen Jutta. En dat ze toen maar een eigen schaatsploeg zijn gestart.
Jutta, you deserve better.
Zeker! Maar destijds deed ze zichzelf daar echt mee tekort want ze was zeer gewild en hij was het zinkende schip.
Good for her inderdaad. Kreeg van hem altijd beetje creep vibes door zijn overkomen en leeftijdsverschil. Hopelijk doet de nieuwe ploeg haar goed.
Edit Vind ergens ook wel cool dat ze schrijft dat zij gekozen heeft de relatie te beëindigen. Meestal schrijven mensen dat ‘ze samen hebben besloten om…’
Niet specifiek als kritiek op jou bedoeld dit, want ik zie het nu overal opduiken, maar ik vind dit zo’n rete irritante uitdrukking aan het worden. Alsof je als (single) vrouw per se enorm extravert moet lopen doen in de zomer en/of vrouwen niet in elk seizoen hot girls zouden kunnen zijn als ze daar zin in hebben. Nu is het ook nog eens bij iemand die zelf aangeeft zich op haar carrière en naasten te willen focussen en bovendien net lelijk besodemieterd lijkt te zijn (ik weet niet of ze al eerder uit elkaar waren). Maar good for her, daar niet van.
En lekker serieus weer dit, maar leek me handiger hier reageren dan in een ergernis-topic.
Lang verhaal kort: Gordon, de diabeetpatient, stopte met het spuiten van insuline. Want hij was zoveel afgevallen, dat hij vast geen diabetes had. Nou dat was een grove inschattingsfout
Hij heeft het buskruit ook niet gevonden he.
Lekker blijven spuiten goorie
Go Jutta!
O gut er moet ook werkelijk op élke slak zout worden gelegd hier
Dit is zo dom, want van slechtbehandelde diabetes kun je ook enorm afvallen. Ik snap ook niet hoe hij dit volhield hoor, want als ik al 1 dag mijn insuline niet neem moet ik 400 keer naar de wc en 3 liter water wegdrinken van de dorst (om het nog maar niet te hebben over mijn zicht die enorm wazig wordt en constant moe zijn??).
Uit de tekst maak ik op dat ze al eerder uit elkaar waren, maar dat ze door de “onthullingen” van Yvonne zich gedwongen voelt er nu wat over te zeggen.
Ergo, Koen ging wellicht niet (dit weekend) vreemd? Wat een speurneus is onze Ief toch!
Loooool ben benieuwd naar alle thirsty mannen in de comments.
Ze heeft echt veel fans uit Brazilië en Spaanstalige landen ook zie ik.
Beter date ze een hotte man deze keer
Ja maar echt. Zij is zo facking knap en dan die creep van een koen bah bah.
Haha wilde dit verhaal aan mijn vriend vertalen en ik begon met: ‘Wil je iets doms horen?’ Hij: nou? Dus ik begin met ‘Gordon…’.
Hij: ja stop maar ik weet genoeg haha
De ex van Jutta stopt met schaatsen, interessante timing
Waar lees je dat?
NOS
Ahh. Op zn insta staat niks
Het was vanochtend ook op het journaal dus er zal wel een officieel statement naar buiten zijn gebracht