Ik vond hem de eerste 2 afleveringen nog wel oké maar hij wordt steeds pushie-er.
Zijn stem lijkt trouwens op die van Spencer Pratt
Nick Cannon z’n nieuwe baby heet Legendary Love, wow.
En die subreddit is een goede voor alle FF Boulevard fans!
Haha goede tip deze subreddit
Hij heeft blijkbaar ook een Powerful Queen en Zillion Heir
En #9 en #10 zijn volgens mij ook onderweg.
Hij heeft gezegd dat hij zijn zaad zoveel mogelijk wil verspreidden. De man ziet zichzelf als een soort perfect prototype man en daar moeten we meer van hebben natuurlijk🤮
Je kan als BN’er niet meer zeggen dat je Yvonne een bloedzuiger vind want dan zet ze je in haar stories en zegt dan zeg maar: “geef me de juice hoe petty en infantiel het ook is en hoe oud t ook is…want deze moet nu kapot”.
Die vrouw is echt het ergste van t ergste.
In de eerste aflevering vond ik hem ook nog wel oke. Heel bemoedigend. Maar nu zit ie zoooo te pushen en dat gedram over kinderen, ik had de benen genomen.
Hij komt ook obsessief over vind ik, vooral bij de laatste aflevering tijdens de wedding speech.
Hij kan echt niet zwemmen, is jaren lang heel bang voor water (geweest). Hij is sinds redelijk recent van varen gaan houden en wist wel dat hij moest leren zwemmen, maar dat was er nog niet van gekomen. Maar om hem van dronkenschap te betichten, als hij er zelf heel open over dit verhaal is, is niet zo sjiek.
Wauw. Yvonne zegt ‘groot fan’ te zijn van Jordan Peterson. Dat verklaart een hoop.
Teeering.
Dus gouden tip van Nikkie: koop kleding die je niet vaak gaat dragen in de sale
Jordan Peterson is een instant rode vlag
Nou inderdaad. Wat een mens is dit zeg
Ik vind het eigenlijk best bizar dat Yvonne een meisje die gezoend heeft met een schaatser gewoon doxed met woonplaats, naam en video onder het mom van “want het gebeurde schaamteloos in het openbaar”. Je ziet ook haar profielfoto en eerste letter van haar achternaam, dus je kan haar zo vinden…
Ja, is zeker niet oke.
Sowieso iemand outen qua vreemdgaan…
Contact lekker de mensen om wie het gaat, gaat ons niet zo veel aan.
De audacity van Koen Verweij tho
Echt hij is een 2, Jutta een 10. Zij is een succesvolle schaatster, hij is tegenwoordig een mislukkeling. Zij is 100x te goed voor hem, duidelijk voor iedereen en dat doet ie dit???!
Lijkt wel zo’n man die het eigenlijk niet kan hebben dat zijn vriendin succesvoller is dan hij
hij is echt de belichaming van kleine piemel energie
Ik heb hem regelmatig als gast gehad in een restaurant en ik vond hem naar bedienend personeel ook altijd een kwal.
Oh maar dit vind ik echt een mega rode vlag. Als mensen onvriendelijk zijn naar horeca/supermarkt/etc personeel vind ik dat echt de grootste afknapper ooit.