Life of Yvonne zegt dat de breuk komt omdat Nick niet meer geassocieerd wil worden met het veelvuldig vreemdgaan van Simon, maar die verhalen gaan ook over Nick zelf rond, dus dat lijkt me sterk. In de mediawereld worden ze ook wel liefdevol Pik en Piemel genoemd.
Iew nooo ben je niet goed Snick?
Zou het niet zijn omdat Nick vrij extreem in de leer is geworden qua gezondheid en Wim Hof-achtige praktijken en dat niet meer samengaat?
(Iets met klok en klepel; ik weet het fijne van zijn levensstijl verder niet.)
Hahah Sick helaas heb ik vrijwel geen photoshopskills
Dat is Nick toch?
Haha daar ga ik al. Je hebt helemaal gelijk. Heb het aangepast.
Ik weet nog steeds niet wie Nick is en wie Simon
aaf brandt cortius had ooit een goede ezelsbrug, degene die lijkt op een Simon heet Nick, en degene die lijkt op een Nick heet Simon.
Ik vind het wel apart dat ze dit opnamen, aan hun platenmaatschappij lieten horen en dat iedereen zei: “Ja dit is echt een goeie. Die gaat op het album!”
Zo t duurde ook even voordat aaf brandt cortius viel. Ik dacht even wat begint die nou in het Limburgs te wauwelen
Haha wacht, Simon heeft een nummer/album dat ‘Ik & Simon’ heet…?
In Volendam vinden ze dat niet zo raar
Ik vatte het wel als een sneer op. Niet als vergoelijking van gedrag. Dat ze erboven staat als het ware en het moederschap/de vrouw boven vreemdgaan zet. Was de vibe die ik ervan kreeg.
Ik las het meer alsof hij een enorme loser (understatement) is dat hij is vreemdgegaan (in die situatie) en dat zij het gewoon rockt
En een Youtubekanaal!
Succes ermee meid.
hormonen = demonen
Hehe
Heb net de video op Bibi’s kanaal even bekeken.
Ze legt het goed uit en je ziet ook echt wel wat het met haar doet.
Knap dat ze verder met hem gaat en hem kan vertrouwen.
Lijkt mij echt onmogelijk. Heb een soort gelijke situatie gehad en hoe graag je voor je gezin wil vechten het vertrouwen is toch weg.
Ik vind dat ze helemaal gelijk heeft.