FF Boulevard #8

“Nick & Simon stoppen ermee omdat Nick Schilder (links op de foto) ‘niet meer geassocieerd wil worden” mediacourant houdt ze gelukkig voor ons uit elkaar.

7 likes

End of an era

7 likes

Wow, ik zie aan het einde van dat artikel de insta bio’s van Nick en Simon. Ik wist niet dat andere mensen dan vrouwen bekend van Youtube met dubbele namen ook zo’n bio doen.

Of ik leef onder een steen, waar ik dan graag weer onder terug kruip.

1 like

(slightly OT) Ik was laatst in een ABBA fase (love them) en ontdekte dit nummer met deze tekst over een man die een afspraak heeft voor een trio.

"He said, “I’m sure we must be perfect for each other
And if you doubt it you’ll be certain when you meet my mother”

I’m like…eww :joy:

4 likes

Ik volg op youtube een kanaal over breien dat Arne en Carlos heet, en Carlos zit bijna altijd links en Arne rechts juist zodat het voor iedereen lekker verwarrend is😂

8 likes

Ik hou hier zo van. Eigenlijk wil ik een winkel of webshop openen en dat dat “X item - shop” noemen. Bijvoorbeeld sokkenshop. En dan alles verkopen. Behalve sokken.

15 likes

Hahahaha die tweet over wie de voogdij over kees tol krijgt.

66 likes

En Nick is daar niet één van :joy:

8 likes

Doet me denken aan het breitopic op egf. Ik wilde daar wat in vragen en toen bleek dat topic niet over breien te gaan

18 likes

Yvonne Kwaldewijer krijgt een eigen podcast. Las alleen de kop van het artikel, weet verder niks…geen zin om te lezen :sweat_smile:

6 likes

Straks denken ze zelf dat ze goed zitten.

3 likes

Kwam hem al op Podimo tegen. Ze doet het samen met een of andere kerol, maar heb me er na het geven van een duimpje omlaag ook niet verder in verdiept.

10 likes

Nick is degene met dezelfde achternaam als Anny van BZN en Simon degene met dezelfde achternaam als Jan van BZN en Kees is dan weer degene met dezelfde achternaam als de pianist en gitarist van BZN

Want ze hebben in incestdam maar 8 achternamen

49 likes

En ondertussen haten ze elkaar volgens mij stuk voor stuk.

9 likes

Kees is de zoon van de toetsenist van BZN dus die zelfde achternaam is iig te verklaren haha

25 likes

Nou ja als je als man en vrouw beide uit Volendam komt is er voldoende indicatie voor genetisch onderzoek voor je aan kinderen wil beginnen

20 likes

Ja, vriendin van mij komt uit Volendam en die hebben ook allemaal genetisch onderzoek gehad en moeten zich melden als ze aan kinderen willen beginnen.

47 likes

Ik ben zwanger en mijn verloskundige zit in Volendam en dit was een specifieke vraag tijdens de intake.

24 likes

538 heeft een mooi liedje gemaakt over alle troubles in duo land hahahhaa

14 likes

“Ik vrees echt voor Suzan en Freek” :joy:

5 likes