Ik ben voor een juicekanaal waarop alleen maar dirt over Yvonne Coldeweijer te zien is. Elke keer dat zij over de schreef gaat, represailles!!! Kijken wanneer zij met haar kwalijke roddels stopt wanneer het haarzelf aangaat
Iemand die zo hard inzet op anderen naar beneden halen, heeft vaak zelf iets te verbergen om de aandacht van af te leiden⊠In elk geval blaast zij non-nieuws op tot grote hoogte, dus al dat soort dingen uit haar verleden met Ben Saunders, Nicky Romero etc zou je met wat #ophef ook vervelend kunnen spinnen
Lijkt mij ook niet. Dan kan je beter helemaal niet de aandacht op je vestigen toch. Nu gaan mensen juĂst dirt zoeken op haar.
Ze verkocht hiervoor namaak merkkleding, dus denk dat ze gewoon een geldwolf is
En daar is in feite niks mis mee, geld willen en daar van alles voor doen, maar wel als je over lijken gaat.
Maargoed haar ware aard is compleet blootgelegd na die bekentenis dat ze een groot fan van Jordan Peterson is dus dat zegt meer dan genoeg.
Wowww shocking!!!
Ik had het ook echt niet zien aankomen jij?
Jullie gaan lekker in jullie âinsideâ groepjes merk ik weer. Helemaal top.
Huh? Verklaar je nader
Nee van een vrouw die 3x getrouwd is geweest en een man die van drie exen hun naam getattooeerd had, had ik langdurige stabiliteit in een relatie verwacht.
Mijn geloof in de liefde is nu compleet verwoest.
Laat maar, ik zit dronken op een terras en zie waarschijnljh dingen die er niet z
In het nieuwe seizoen wordt haar zwangerschap geshowed, zal wel de season finale worden dat ze die naam gaan zeggen
Oh hij had ook de initialen van haar kinderen in zân nek getatoeĂ«erd Ă©n een brandmerk van haar gezet, want itt een tattoo kan je die niet verwijderen
Romantisch
Pete is wel de typische love bomber
Tja ik weet niet. Als het qua werk of wat dan ook niet uit zou maken wat er op mn lichaam getekend staat. Dan zou ik ook wel een lijstje van famous mensen waarmee ik t bed gedeelt heb op mn lichaam zetten. Wss op mn bil dan ofzo.
( ik heb niet met famous mensen gewiept maar als ik in hollywood woonde en zelf famous was dan had ik dus een lijstje oo mn bil)
Gewiept. Love it