Ham ja nu ik er bij nadenk wel een beetje ja. Heb het aangepast.
ik vind die hele focus op rutte en eventuele homoseksualiteit sws echt zo fucking dom, echt who cares, het feit dat er zo’n enorm ding van wordt gemaakt zegt ook nogal wat over hoe we daar met zijn allen over denken
Paar berichten hier boven ^
En het feit dat het blijkbaar zo raar wordt gevonden dat iemand geen/ nooit een relatie heeft.
Maar uberhaupt, waarom iemand outen? Of het nou een bekend persoon is of niet, doe niet zo sneu.
Had haar al niet heel hoog zitten, maar dit is niet gewoon roddelen meer over iemands avontuurtjes buiten de deur, maar iemand proberen te outen en dat is gewoon echt niet oke.
Kan me ook goed voorstellen dat hij wel een partner had of heeft en dat verborgen houdt.
Ik begrijp ook niet zo goed waarom Yvonne deze foto nu opvoert als bewijs dat Mark een partner heeft. Hij is regelmatig in de horeca te vinden met verschillende personen. Maar meestal laat men hem gewoon met rust in plaats van online foto’s te verspreiden.
Gaat die zielige meid nu serieus met pride month iemand proberen te outen. Meine geute. Ik wens die meid veel ellende die verspreid gaat worden op andere juice kanalen toe.
Ik luister veel podcasts via Podimo en zag die van Yvonne staan en zal met schaamrood op de kaken toegeven dat ik hem geluisterd heb, maar daarin had ze het ook al over Rutte. Volgens mij is hij haar nieuwe target nu André Hazes niet meer genoeg juice oplevert? Maar goed, in die podcast zat ze dus trots te vertellen dat Mark al jaaaren een relatie zou hebben met iemand uit de UK en dat ze ook wist met wie maar dat ze niet wilde vertellen of het een man of vrouw was. Waarom nu dan zo speculeren op je IG als je zogenaamd allang weet wie het is?
Wat een droeftoeter die meid. Overigens zou ik het best sneu vinden voor Rutte als het zo is, dan heeft hij blijkbaar het gevoel daar niet open over te kunnen of mogen zijn. Dat is ook vást Yvons reden om dit te doen
Maar het hoeft toch niet zo te zijn dat hij het gevoel heeft er niet open over te kunnen zijn. Hij heeft gewoon geen enkele reden om er (wat dan ook?) open over te zijn, want het gaat ons allemaal geen reet aan. Dus waarom zou je open over iets zijn of de nadruk op iets leggen, waar niemand iets mee te maken heeft.
Ik verstond echt Lieke en geen lieverd overigens.
Hahaha hij blijkt dus Sierk te heten, een beetje in dezelfde categorie als jouw namen
Sierk Nawijn, directeur Rijksvoorlichtingsdienst en Rutte’s woordvoerder
Holy shit wat zijn dit voor monsterlijke poppen.
Nachtmerries.
Hè? Maar waarom, wat is de gedachte daarachter
Waarschijnlijk zodat de focus op Kim ligt en niet op die baby…privacy enzo
De baby van Khloe is nu geboren toch? Zag dat net
Ik heb nog nooit een seconde van de Kardashians gezien en ik weet meer van ze dan ik zou willen, hoezo heeft die familie nu ineens behoefte aan privacy
To be fair, we weten ook nog steeds de naam van de baby van Kylie niet. Maar goed, ze paradeert wel weer rond met Stormi dus het is erg selectieve privacy
Jo, ik typte het met een sarcastische ondertoon die hier natuurlijk verloren ging. Want de familie Kardashian is allws bwhalve privé idd