FF Boulevard #8

jeetje dat is echt plotseling, Het verbaast me ik zag laatst nog een foto van haar met haar dochter en ik vond haar er best wel oke uitzien toen. Wat verdrietig.

3 likes

Maar die baby die hij heeft met de vrouw met wie hij vreemd ging is al in december vorig jaar geboren. De baby van khloe zal wel net verwekt zijn voordat het nieuws naar buiten kwam.

3 likes

Dat ze na meermaals vreemdgaan toch een baby wil met hem omdat ze kinderen van de zelfde vader wilde hebben.

1 like

haha ik heb lifeofyvonne net ook ontvolgd, was haar verongelijkte toontje en haar kledlnglijn echt zat.

3 likes

Ze waren gewoon weer samen he? Ze woonde samen, waren een koppel. Het was dus meer dan gevalletje ‘ik wil dezelfde vader’

@Jumpsuit de baby schijnt in november te zijn verwekt.

2 likes

Ik zat net te denken, pete heeft nog die brandmerk tattoo met kim erop op zn borst. Vraag me af of hij dat nog gaat veranderen, dan moet je dus weer jezelf laten brandmerken? Al lijkt hij mij ook wel een type die daar schijt aan heeft.

1 like

Zn andere exen staan ook nog getatoeerd toch

3 likes

Haha oh geen idee. Vind zijn tattoo stijl sowieso verschrikkelijk maar misschien spaart hij wel namen van beroemde exen die hij heeft gehad. Daar staat ie om bekend om toch. En allemaal ontmoet op de set van SNL? Maar daar is hij gestopt. Oh en ik zou het dus zo raar vinden dat een ex van mn moeder met de initialen van mij en mn siblings rondloopt.

11 likes

Ik kan weer eens lekker ergeren aan Bas Smit. Overigens is hij zeker niet de enige die Pride gebruikt voor eigen gewin.

15 likes

Die vent komt zo erg m’n strot uit

12 likes

Kim: perfect moment om het nieuws van mijn break up te brengen zodat de aandacht van Khloe weggaat
Kylie: ik spam heel mijn instagram vol met mijn omstreden relatie zodat niemand tijd heeft om het over Khloe te hebben

Caitlyn:

31 likes

Ja maar is het echt zo. Heel het internet staat er toch al mee vol dat het kind is geboren.

3 likes

Ik ga stuk :joy:

Caitlyn zal wel op het matje worden geroepen door fam kardashian

6 likes

Ja goede vraag, dat blijft voor ons een vraag en voor de Kardashians een weet denk ik haha. Het is wel een strategie waar zij vaak van beschuldigd worden en als je er op let is het wel opvallend. Vind het vooral typisch dat niemand van hun er nog een woord over heeft gerept en Caitlyn nu wel. Is ook niet de eerste keer

5 likes

minst gezellige verjaardagspost ooit
hij doet me altijd denken aan een GTA character, een soort computeranimatie
& echt minste sexual chemistry ooit (als hij dat probeert te impliceren hiermee)

22 likes

Ik vind hem ook meer robot dan mens. :robot:

5 likes

Schijnbaar is hij autistisch, maar dat is nooit officieel bevestigd en eigenlijk ook niet helemaal oke om over te speculeren, maar zou wel bepaald gedrag verklaren.

Vind het nog steeds bijzonder hoe ze hun zoontje helemaal uit de spotlight houden en met Stormi overal rond paraderen.

2 likes

Hier houdt ie zijn hoofd tenminste recht!

Dat interview waar hij nauwelijks iets van Kylie weet is ook goud

12 likes

Ja, niet eens hoe haar honden heten omg

En dan ook nog denken ja, nee zend maar uit dit is prima en cute

17 likes

Of dat ie denkt dat ze een tattoo op d’r lippen heeft ???

7 likes