FF Boulevard #8

Benito’s sketch hierover was ook mooi:

@Zemraluani ja dat was Kendall toch? Wrong sister!

8 likes

Niet oke om over te speculeren, dus doe je het toch? Volgens mij is dat nooit door hemzelf of een geloofwaardige bron geuit. Nog meer reden om niet dit soort uitspraken te doen en autisme gelijk te stellen aan een robot zijn.

32 likes

Tommy Lee plaatst een foto waar hij volledig naakt zit en zijn penis prominent aanwezig is & deze staat al 4 uur lang online. Maar een foto waar een stukje tepel te zien is, wordt binnen no time verwijderd door insta

25 likes

WTF ik dacht dat zijn piemel misschien suggestief op de foto stond maar dit is gewoon een no bullshit dickpic. Hoe kan dit er nog niet af zijn gehaald?

8 likes

Ik heb m gerapporteerd, kan echt niet

8 likes

Foto is weg hoor. Althans ik zie niks haha.
‘The link you followed may be broken, or the page may have been removed.’

5 likes

Ja maar heeft wel meer dan 4 uur geduurd. Ongelooflijk. En z’n account is ook niet (tijdelijk) geblokkeerd.

5 likes

Is toch best grappig

17 likes

Ik vind de verontwaardiging vooral grappig. Het eerste wat ik dacht was ook: wtf. Maar daarna: boeiend, het is een lul. Big (niet gezien, dus no pun intended) deal.

Wat ik inderdaad erger vind, is dat vrouwentepels worden gezien als te seksueel, maar een mannentepel (en schijnbaar ook lul?) minder shockerend dienen te zijn? Voor mijn part gaat iedereen met zijn lul en vulva op de foto. Misschien dat we het dan als niet uitsluitend seksueel gaan zien.

27 likes

Ja, daar gaat ieders verontwaardiging toch ook om? Lullen kun je ook googelen daar is niks bijzonders aan.

3 likes

Las net een bericht op een nieuwssite waarop mensen helemaal boos waren omdat iedereen het kon zien. Vandaar mijn opmerking.

Vind in het algemeen (inclusief ik helaas) mensen best preuts imho.

9 likes

Ja dit bedoel ik. Meten met 2 maten.
Edit: ik hoef ook niet per se ongevraagd met iemands penis geconfronteerd te worden op insta.

8 likes

Volg jij hem dan?

7 likes

Touche! Nee ik volg hem inderdaad niet. Maar je snapt vast m’n punt wel.

4 likes

Ik vind het wel gek dat we dan in films en hbo series weer relatief veel borsten van actrices zien in vergelijking met penissen van mannelijke acteurs.

6 likes

Kijk Euphoria, zie je meer penissen dan borsten. Zendaya gaat bijvoorbeeld niet naakt, denk dat HBO hier meer en meer probeert gelijk te trekken want de series waar ik mannen naakt in zag waren allemaal HBO-producties.

29 likes

Pow!

9 likes

Hij staat er ook wel bekend om. Tommy Lul Jones zou een betere naam zijn.

19 likes

Lullig wel voor Tommy Lee Jones :stuck_out_tongue: heel iemand anders dan Tommy Lee, die helemaal geen Jones in zijn naam heeft

26 likes

Ik vind dat hij wel een goed lichaam heeft voor iemand van bijna 60. :see_no_evil:

9 likes