FF Boulevard #8

Uhu

13 likes

Dank vriendin van Clo!

11 likes

Bij dit soort dingen denk ik altijd: hoe in godsnaam heb je hier tijd voor?

7 likes

Ik wil wel graag mee :heart_eyes:

1 like

Nou hoe lang duurt een wip? Hoe druk ben je als je daar niet eens tijd voor hebt haha

11 likes

True true maar het lijkt me zo’n gezeik om dat allemaal te regelen :joy:. Eerst moet je investeren en versieren (ok dat gaat in zijn geval miss wel vlot), daarna nog met die chick mee naar de wc of thuis of park ofzo, daarna terug naar het feest en repeat, en dat allemaal zonder te veel aandacht te trekken. Anyway, word al moe als ik eraan denk, haha.

8 likes

Maar het is toch tijdens dat feest uitgekomen, en niet per se allemaal tijdens dat feest gebeurd? Anders lijkt het me inderdaad wel lastig om stealthy te doen ja haha

9 likes

Oooooooh hahah op die fiets, ja dan is het een ander verhaal :sweat_smile:

1 like

Oh ja, ik herinner me dat nog! Ze werd in die periode wel vaker omschreven als een soort roddelkoningin met een 'qualitylabel of zo (zelfs de meiden van De Shitshow vonden haar geweldig). Ik heb haar toen een tijdje gevolgd, maar was al snel uitgekeken op de ‘juice’. Sander verwees naar een Youtube-video waarin ze op “hilarische” wijze een blijkbaar saaie vlog van Anna Nooshin door de mangel haalde. Ik ben toen speciaal naar die video gaan kijken, maar vond de roast van Yvon nog saaier dan de vlog van Anna :grinning:

5 likes

Hahah

4 likes

Wel mooi dat Yvonne er de laatste tijd vooral achter komt dat er meer mensen dan verwacht open relaties hebben :joy:

4 likes

Het gaat nog even verder over de ‘diverse borsten’ van Linda:

Wauw.

15 likes

Buiten het feit dat dit echt misselijkmakend is snap ik niet hoe FAKKING DOM deze mannen zijn om dit soort opmerkingen gewoon online te pleuren. Die denken echt dat dit gewoon normaal is. Hersens van een kalkoen echt.

70 likes

Dat is trouwens onze favoriete twitteraar Rianne Meijer (die met die tweeling).

En ik ben bang van wel, volgens mij houden ze daar allemaal het hand boven het hoofd.

4 likes

Ik vind het ook enorm kinderachtig als je het als volwassen man ‘tetten’ blijft noemen.

47 likes

Ze heeft nu volgens mij haar Twitteraccount verwijderd.

Ik vind dit echt niet kunnen. Het nummer sloeg de plank al mis en toen nog de opmerkingen van haar man eroverheen. Hoezo stuur je foto’s door van zo’n fotoshoot, ik mag hopen dat dit met toestemming is gedaan.

En tetten…why?!?

25 likes

Triest

3 likes

Benieuwd hoe de sfeer nu is in huize Wolters/Meijer…

5 likes

Ja, had toch nog wel wat tweetjes verwacht over de ‘ophef’ en een ‘sorry, als er mensen gekwetst zijn’.

5 likes

Niemand gaat toch toestemming geven om foto’s door te sturen naar echtgenoot 'omdat ‘ie het zo geil vindt?’

Heel benieuwd of dit waar is of weer zo’n boys will be boys-grapje waarmee hij en passant de carrière van zijn vrouw om zeep helpt.

Allebei erg. En staat in beide gevallen totaal haaks op het doel en thema van dit nummer.

8 likes