Dit idd. Ik vind het altijd zo irri als je aangeeft dat je iets als vervelend ervaart. En dat iemand dan helemaal in de verdediging schiet. Ik val je niet aan ik vind iets gewoon vervelend. Is toch niet zo moeilijk om te zeggen " Ik had geen idee dat jij dit zo heb ervaren mijn exuses ik zal er op letten."
Ipv elke x dat " Ik bedoelde dat helemaal niet zo / het was maar een grap / jij vat het verkeerd op / blablabla."
Dit idd. Ze was ook echt jong toen het allemaal gebeurde, dus het is goed te begrijpen dat ze het op deze manier ervaart heeft.
Het meissie werd een aantal dagen na haar vaders overlijden live op tv gegooid voor miljoenen mensen. Logisch dat dat inpact heeft.
Maar ook bij jouw dus want je maakte net zelf de opmerking of t wel waar was.
Ik dacht ook Kelly C maar ging later twijfelen of zij het wel is
Ik heb Roxeanne een keer in het echt gezien op mân oude werk (horeca) en ze kwam echt heel lief en zachtaardig over . Haar vriend (of man inmiddels?) was ook echt heel aardig.
Voegt verder niks toe dit haha. Maar ik vond haar (en Richard Groenendijk) van alle bnâers (vooral voetballers dus niks boeiends) die ik daar heb gezien de leukste.
Ik snap wat je bedoelt maar in dit geval maken feiten toch niks uit.
Roxanne heeft het gevoel gehad dat ze niks aan haar moeder heeft gehad.
Rachel heeft t gevoel gehad dat ze er wel is geweest.
Nja het kan zijn dat Rachel op haar manier er voor Rox is geweest maar dat Rox misschien net wat anders nodig had. Dan maakt het niks uit wat Rachel nou wel of niet heeft gedaan.
Ook die reactie van Rachel. In deze situatie zou je toch eerder verwachten dat ze contact met haar dochter opneemt en een gesprek met haar voert. Nee in plaats daarvan pleurt ze op social media dat haar dochter een leugenaar is.
Volgens mij was Roxanne 11 destijds, dus lekkere actie Rachel.
Ik snap heel goed als Roxanne geen relatie meer wilt/heeft met haar moeder en broertje. Het is altijd gezeik met die twee
Hopelijk heeft ze wat meer aan haar halfzus
Ik denk dat @anon4775214 meer doelt op de uitspraken die Roxeanne heeft gedaan. Zoals dat zij âgedumptâ is bij nudisten. Dit is wel een situatie die alleen als wel of niet feitelijk ervaren kan worden, en geen kwestie van gevoel.
Verder volg ik helemaal niks meer van die hele hazes soap. Eerst was het Roxeanne en Rachel tegen Andre, toen Andre en Roxeanne tegen rachel en nu Andre en Rachel tegen Roxeanne?
Stiekem heb ik wel een crush op Roxeanne
Lekker belangrijk?
De één zegt dit en de ander gooit het op sociaal media.
We gaan er niet achter komen behalve dat we zien dat er twee beschadigde kinderen zijn.
Ik ben dat niet me je eens. Mijn moeder was veel thuis vroeger en toch zou ik stellen dat ze er niet voor me was. Volgens jouw redenatie was ze er dan feitelijk wel maar mijn gevoel zegt van niet. Ik denk dat je dat soort dingen lekker in het midden moet willen laten omdat gevoelens soms zo veel belangrijker zijn dan feitelijkheden.
Ik luisterde een podcast (V4aders) van Pepijn Lanen en Eric (haar vriend) en daar werd het ook in besproken. Hun zoon bleef ook thuis dus het was geen vakantie maar echt nodig voor haar.
Ze was al drie of vier seizoenen gevraagd om mee te doen maar eerder kreeg ze nee op het verzoek.
Is er hier iemand die filmpjes va Life of Yvonne kijkt via petje af en hier juice over Sander S kan delen???
Ik laat me niet beroven door die nonsens.
Ben ook benieuwd en ook over Kaj Gorgels.
Jij bent mân gedachtetwin, kwam hier om precies hetzelfde te posten, no shame
Heerlijk!
Spionnen treed naar voren
S van Schim? Dan ben ik ook heel nieuwsgierig!
Ik ben benieuwd of ze er in de zelfspodcast eens iets van gaan zeggen
Yvonne was ooit het snoepje van de week en ze was welkom bij het kerstdiner, dus dit is wel een mes in de rug
Een zure mat is ze