Wat een vreselijke vloer. De rest is wel leuk haha
Oke! Zojuist de Juice Podcast geluisterd op Podimo. Uiteraard met een gratis account. Ik waa benieuwd naar meer Juice over Sander S.
Eerlijk is eerlijk; ik heb behoorlijk moeten lachen om Yvonne Coldebaffer ![]()
Kennelijk heeft Lotta heeeeeel veel priveberichten ontvangen over de juice en dat vind ik echt heel vervelend voor haar.
Wie is lotta?
De Zweedse oesterduikster die een relatie met Sander heeft
Hoezo weet ik dit in godsnaam
Ah, oké! Thanks ![]()
Wel echt heel naar inderdaad als ze dat allemaal onder ogen krijgt, in de aanname dat ze geen open relatie hebben
Ze hebben ook nog net een hondje gekocht samen, dus het zal wel dikke crisis zijn in Grebbestad.
Opeens denk ik dat ik weer kans maak bij Sander ![]()
Tonnymedia is ooit begonnen een blind date event te organiseren maar dat is volgens mij nooit echt iets geworden. Nu heb ik opeens het idee dat dit gewoon een manier was voor Sander om dates op te doen.
Nouja zelfs als hij niet vrijgezel is maak je dus wel kans bij Sander! Maar waarom zou je dat willen?
Nou ik ben wel wat sarcastisch, maar ik vond hem wel heel leuk. Dit is wel een smetje
Ja Sander kan uiteraard niet met een deeltijdprinsesje door het leven
Nee maar sander wel hehehe
Volgens mij werkt ze ook voor HM
De podcast gaat niet over de vreemdgang-praktijken, maar Yvonne licht het waarom toe en via de andere host wordt Sanders reactie gebracht. Geen bevestiging noch ontkenning, maar wel oa het bericht dat Lotta allemaal berichten via socials ontvangen heeft en dat Sander dat wel heel erg en vervelend vind. Yvonne krijgt de vraag of ze Sander niet de kans had moeten geven het zelf te vertellen waarop ze lachend zegt dat ze zich daar toch niet mee bezig hoeft te houden’?!’
Als hij het hier weer eens over heeft krijg ik altijd de neiging om te vragen of hij zelf wel 40 uur per weer werkt…
Helaas dan val ik wel af
Meer van dit soort verhalen aub!! Er zitten vast meer mensen hier met inside info. Take one for the team schatten
Ik wist via een oud- collega van hem dat ie niet vies was van een escapade hier en daar, maar dat werd niet gebracht alsof het iets met een open relatie te maken had.
Maargoed, enerzijds misschien wat voor de hand liggend want die twee hebben al wel jaren een internationale lat-relatie, anderzijds vraag ik me als normale sterveling wel af ‘is het nou zoooo moeilijk monogaam te zijn als je elkaar ongeveel iedere 2 weken een paar dagen ziet?’
Overigens hadden die oud collega en ik ons tot doel gesteld mij en Sander S ooit samen in 1 ruimte te krijgen. Helaas heeft het zo ver nooit mogen komen ![]()
Dit was voor het grote zelfspodcastsucces dus ik schatte mijn kans aanzienlijk groot in ![]()
@Zemraluani haha ze is ook echt mijn BEC, heb haar al jaren op negeer staan op Twitter.
Ik zag ook tweets langskomen dat mensen die tweeling missen en terugwillen, zo raar dat vreemde volwassenen dat over kinderen tweeten.
Je weet toch niet of ze een open relatie hebben omdat het ‘te moeilijk’ is monogaam te zijn?
Wie zegt dat het niet gewoon een keuze is voor een open relatie?