FF Boulevard #8

Nog minder interessant dus

6 likes

En waarvan ze een net wat leuker vindt dan de ander.

5 likes

Huh wat? En dat zet ze op twitter??

4 likes

Maar nu is het eraf!

11 likes

Haha nee gelukkig niet maar als je haar wat langer volgt merk je wel een verschil in aandacht voor de kinderen. Ze deelt ook heel veel over ze.

7 likes

Oh echt? :sparkling_heart: of :blue_heart: leuker?

5 likes

Omggg hoe kan je nou nog zeggen ‘er wordt een groot verhaal van gemaakt’ en ‘dat is alles’. Zeg er dan niets over. Ik snap niet hoe je kan denken dat roepen dat het allemaal wel meevalt het beter gaat maken.

3 likes

Volgens mij het meisje maar mijn man heeft hier een hele studie van gemaakt dus ik zou het hem eens moeten vragen.

4 likes

Of niet? Ik zou die kinderen er in ieder geval lekker buiten laten. Zeker als je (terecht) al commentaar hebt over hoeveel ze daarover deelt.

4 likes

Impopulaire mening denk ik, maar vind haar wel leuk :rofl:

5 likes

Als die kinderen het ooit terug kunnen lezen is het wel duidelijk voor ze denk ik :’)

6 likes

Vind ze allebei geen klap aan, lillek en oninteressant. Stuur t lekker in de familie-app.

14 likes

Heb ik zomaar gemist dat het hier al uren over mijn minst favo twitterstel gaat. Enige leuke is hun interieur

13 likes

Haha ik vind het wel echt heel schattig dat je man hier onderzoek naar doet :joy:

3 likes

Het enige positieve van #tettengate is dat die tweeling iig hun privacy terug heeft en dat niet meer elk kwijlslabbetje op Twitter wordt gedeeld. Voorlopig dan.

35 likes

Onderzoek is een groot woord hoor haha, hij vond het opvallend en toen stuurde hij me een paar tweets erover.

8 likes

Volgens mij loopt de Linda als een van de weinige bladen wel goed.

Maarja… ik verwacht niet veel van het tijdschrift dat denkt dat ik nieuws over beenhaar interessanter vind dan nieuws over de wereld

5 likes

Er is altijd nog insta met foto’s!

4 likes

Echt? Ik vind hun interieur een soort braaksel van alles wat kut was in de jaren 90.

11 likes

Oh nee ik vind het heerlijk hysterisch en mijn grote woondroom is in een oude school

4 likes