FF Boulevard #8

Ja, die school is wel heel cool! Echt een bijzondere plek om te wonen.

Maar dat interieur, met name die gare “bank” wat eerder een opgevouwen matras is, vind ik echt afschuwelijk :sweat_smile:
Hysterisch, maar niet leuk hysterisch. Gewoon hysterisch bij elkaar geraapte zooi.

8 likes

Lekker gek

7 likes

Ja, perfecte omschrijving

4 likes

Waar kan ik dit vinden.

6 likes

Door de baby’s heenkijken op insta

2 likes

Ze documenteerde elke beweging die ze maakte op Twitter, maar Rianne heeft haar Twitter verwijdert en die man zit achter een slotje.

Ik haat dat ik zoveel weet over deze mensen.

8 likes

Wat een vreselijke vloer. De rest is wel leuk haha

Oke! Zojuist de Juice Podcast geluisterd op Podimo. Uiteraard met een gratis account. Ik waa benieuwd naar meer Juice over Sander S.
Eerlijk is eerlijk; ik heb behoorlijk moeten lachen om Yvonne Coldebaffer :sweat_smile:
Kennelijk heeft Lotta heeeeeel veel priveberichten ontvangen over de juice en dat vind ik echt heel vervelend voor haar.

2 likes

Wie is lotta?

6 likes

De Zweedse oesterduikster die een relatie met Sander heeft

Hoezo weet ik dit in godsnaam

31 likes

Ah, oké! Thanks :sweat_smile:

Wel echt heel naar inderdaad als ze dat allemaal onder ogen krijgt, in de aanname dat ze geen open relatie hebben

6 likes

Ze hebben ook nog net een hondje gekocht samen, dus het zal wel dikke crisis zijn in Grebbestad.

4 likes

Opeens denk ik dat ik weer kans maak bij Sander :upside_down_face:
Tonnymedia is ooit begonnen een blind date event te organiseren maar dat is volgens mij nooit echt iets geworden. Nu heb ik opeens het idee dat dit gewoon een manier was voor Sander om dates op te doen.

4 likes

Nouja zelfs als hij niet vrijgezel is maak je dus wel kans bij Sander! Maar waarom zou je dat willen?

6 likes

:joy: Nou ik ben wel wat sarcastisch, maar ik vond hem wel heel leuk. Dit is wel een smetje

7 likes

Ja Sander kan uiteraard niet met een deeltijdprinsesje door het leven

15 likes

Nee maar sander wel hehehe

14 likes

Volgens mij werkt ze ook voor HM

1 like

De podcast gaat niet over de vreemdgang-praktijken, maar Yvonne licht het waarom toe en via de andere host wordt Sanders reactie gebracht. Geen bevestiging noch ontkenning, maar wel oa het bericht dat Lotta allemaal berichten via socials ontvangen heeft en dat Sander dat wel heel erg en vervelend vind. Yvonne krijgt de vraag of ze Sander niet de kans had moeten geven het zelf te vertellen waarop ze lachend zegt dat ze zich daar toch niet mee bezig hoeft te houden’?!’

6 likes

Als hij het hier weer eens over heeft krijg ik altijd de neiging om te vragen of hij zelf wel 40 uur per weer werkt…

4 likes