FF Boulevard #8

Wie vraagt hem wat er loos is met Simon? :joy:

3 likes

Nou bibi heeft waylon ook al weer vergeven blijkbaar? Of was dat al eerder

3 likes

Ohh mijn god die fucking demonen uit het verleden altijd

5 likes

Zucht. Op een gegeven moment ben je op een leeftijd dat we allemaal wel ā€˜demonen uit het verleden’ hebben, dat is nog geen excuus voor je verrotte persoonlijkheid. Grow up en deal als volwassene met je eigen demonen ipv ze zogenaamd af te reageren op anderen. Word echt zo moe van al die zielige jankexcuses.

28 likes

Vader van mijn kind is Douwe Bob.

14 likes

Ben ff vingeren brb

16 likes

Ieuw

Heb jij naast open relaties ook al iets tegen queers.
ā€œFreedomā€

47 likes

Ik :triangular_flag_on_post: niet snel mensen, maar jezus. Ik denk dat Freedom mss een een incorrecte naar Engels vertaalde naam is Ć  la ā€˜vrij dom’.

59 likes

Wtf zeg jij nou

5 likes

Zo’n lekker nummer dat ook btw aanrader voor iedereen

6 likes

Ben ik heel naĆÆef als ik denk dat ze het over het vingeren en het dweilen heeft

46 likes

Ik vind het wel stom dat moment supreme zo slecht gefilmt is. Mja amerika he.

4 likes

Dat dacht ik eigenlijk ook haha, had helemaal de link niet gelegd met die foto. Maar als het om die foto gaat is het wel zeer triest inderdaad. En vingeren is ook gewoon de normaalste zaak van de wereld trouwens.

4 likes

:sweat_drops:

3 likes

Is gewoon haar visie

5 likes

Ik had het idd gewoon over het vingeren en dweilen, leek me vrij duidelijk. Wow wat zitten hier toch gemene meiden, bah.

23 likes

Nou nou nou

7 likes

Nee natuurlijk is die link er ook helemaal niet. Sommigen hier laten geen kans onbenut om iemand persoonlijk aan te vallen

7 likes

Nou, dat is ook wel weer zwaar overtrokken. Het was gewoon een ongelukkige samenloop van posts. Maar ben blij dat het preutsheid is ipv homofobie, dus mijn excuses.

16 likes