FF Boulevard #8

Vader van mijn kind is Douwe Bob.

14 likes

Ben ff vingeren brb

16 likes

Ieuw

Heb jij naast open relaties ook al iets tegen queers.
“Freedom”

47 likes

Ik :triangular_flag_on_post: niet snel mensen, maar jezus. Ik denk dat Freedom mss een een incorrecte naar Engels vertaalde naam is à la ‘vrij dom’.

59 likes

Wtf zeg jij nou

5 likes

Zo’n lekker nummer dat ook btw aanrader voor iedereen

6 likes

Ben ik heel naĂŻef als ik denk dat ze het over het vingeren en het dweilen heeft

46 likes

Ik vind het wel stom dat moment supreme zo slecht gefilmt is. Mja amerika he.

4 likes

Dat dacht ik eigenlijk ook haha, had helemaal de link niet gelegd met die foto. Maar als het om die foto gaat is het wel zeer triest inderdaad. En vingeren is ook gewoon de normaalste zaak van de wereld trouwens.

4 likes

:sweat_drops:

3 likes

Is gewoon haar visie

5 likes

Ik had het idd gewoon over het vingeren en dweilen, leek me vrij duidelijk. Wow wat zitten hier toch gemene meiden, bah.

23 likes

Nou nou nou

7 likes

Nee natuurlijk is die link er ook helemaal niet. Sommigen hier laten geen kans onbenut om iemand persoonlijk aan te vallen

7 likes

Nou, dat is ook wel weer zwaar overtrokken. Het was gewoon een ongelukkige samenloop van posts. Maar ben blij dat het preutsheid is ipv homofobie, dus mijn excuses.

16 likes

Ja vind je? Misschien dan even wachten volgende keer met mij dom te noemen om iets wat overduidelijk niet zo bedoeld is.

Edit: het gemene zit 'm mij in het iemand opzettelijk neerzetten als homofoob terwijl dat niet zo is.

6 likes

Ik vond het een vrij terechte opmerking toen ik dacht dat het om een homofobe opmerking ging. Vandaar ook mijn excuses.

Je oordeelt zelf genoeg in andere topics, dus vind je niet dat je nu wel erg snel in de slachtofferrol schiet? En zo overduidelijk was het gezien de andere comments en likes niet.

Edit: zie je Edit nu pas, maar wie is hier nu vals?

7 likes

Grappig, ik kreeg er meer pride & prejudice vibes van
image

7 likes

Niks. Zit 'm meer in de combi :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes