Ugh die viool in So Incredible vind ik vreeeeeeseluk. Ik zag haar eens live en -ja hoor!- begint die viool te jengelen. Fuuuuckkkk
Hahaha dit zit nu meteen in mijn hoofd
Sorryyyy
Ik vond haar juist vóór 2016 niks aan. Norman Fucking Rockwell! is een meesterwerk, als ik de rest van m’n leven nog maar 1 album zou mogen draaien is het dat. En ik vind de frequentie waarmee ze (goede) albums uitbrengt, die passen bij de tijdsgeest, echt indrukwekkend. Vind haar echt underrated maar goed einde rant.
Ongeacht wat je van haar vindt snap ik niet echt hoe je haar underrated kan noemen, ze staat op de grootste podia ter wereld en is megasuccesvol
WAT IS ER MIS MET THE RIVER FLOWS IN YOU?!!
Maar het zou toch logischer zijn om Simon te gebruiken, gezien de naam
Nee, want Nick is toch nu Simon Loos.
Het is dus nog steeds een raadsel wie wie is.
Damn, dat kwartje was bij mij nooit gevallen denk ik.
En wat dacht je van Chef Special
We hebben ook een NL versie van hem: Emile Ratelband (73) voor negende keer vader geworden | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl
Het woordje ‘the’
Ik las de vraag verkeerd
Echt zo’n standaard begrafenisnummer voor mensen die zijn vergeten een lijstje met lievelingsmuziek achter te laten voor de nabestaanden
Oh pfff ik denk meteen terug aan dat een vriend van mij onverwachts overleden was en zijn ouders zijn Spotify top 5 afspeelden op de begrafenis. Allemaal van die zomerknallers elektropop danza kuduro achtige nummers .
Arcade fire is/was toch nooit echt alto?
Ik ben bij dit soort berichten wel altijd blij dat ik nooit echt fan-gedrag vertoon bij de muziek die ik leuk vind. Bespaart me toch teleurstellingen.
Ja maar die zijn knap