FF Boulevard #9

Mijn pa en ik gaan vanavond uit eten, hij drinkt al zijn hele leven te veel en rijdt dan met de auto naar huis (veel discussies over gehad maar op een gegeven moment ben ik er over opgehouden).

Belt hij me net, of je in de bus ook met je pinpas kan betalen. Bel de krant??

79 likes

Nee, dat onderschat ik niet. Maar met een gemotoriseerd voertuig (overigens ook ebikes of fatbikes) richt je meer schade aan dan als je lam zelf moet fietsen. Dan heb je hooguit jezelf en misschien één ander die vallen, met een auto of scooter kan je gewoon direct mensen doodrijden en zelf nog vrolijk fit weglopen. Ik vind het verschil heel erg groot.

10 likes

In NL?

2 likes

Je kan wel een ongeluk veroorzaken waarbij een gemotoriseerd voertuig alsnog iemand doodrijdt he.

2 likes

Leest hij hier mee?

6 likes

Ik heb gister die realityshow van ze gekeken, sorry. Maar zelfs binnen dat gezin is Jake duidelijk de loser optie. Niet dat z’n broer nou een catch is, maar vergeleken met Jake is die nog soort van intelligent, iets normaler, niet zo diep onzeker, woont niet met 10 ingehuurde vrienden in een huis (Jake wel, die zijn er dus constant als jutta daar is) en gewoon duidelijk beter in elk opzicht. Die Nina is ook veel nuchterder en normaler dan Jutta is.

Jake is echt een diep onzeker mannetje die constant van iedereen approval zoekt en als mensen niet 100% zeggen dat wat hij doet amazing is of hij ook maar iets van kritiek krijgt, gaat ie als een slachtoffer janken of boos worden. Echt een enorme loser zeg, niet normaal.

Edit: ik zou dit dus echt niet kijken

4 likes

Die vader vond ik ook een vreselijk figuur. Echt van die inteelt hillbilly’s, maar dan met geld.

6 likes

Die vader is legit insane, zowel Jake als Logan leek zowaar beschaafd naast hem.

6 likes

Echt zin om te gaan hate watchen vanavond. Staan alle afleveringen er al op?

5 likes

Nee 1, maar dat is ook wel genoeg :face_exhaling:

7 likes

Heb dit ook gezien maar ik vond die broer juist overduidelijk de loser. De hele tijd bezig zn broertje belachelijk te maken. Echt genant.

8 likes

Ja dit vond ik ook!

1 like

En terecht! Het is toch ook gênant dat Jake er trots op is dat ie tegen een 55 jarige man ging vechten, beter dat er iemand is die hem eraan herinnert dat dat gewoon sad is en niet cool.

Al z’n ingehuurde vriendjes en jutta zijn al de hele dag aan het juichen, laat m ook een criticus hebben. Als er iemand verdient belachelijk gemaakt te worden is het Jake Paul wel.

4 likes

Kut, nu wil ik dit kijken om te zien wie de grotere loser is.

4 likes

Ze zijn allemaal losers hahaha het is meer wie is de minst erge is in een grote hoop stront. En dat is dan die Nina veruit en daarna Jutta en daarna is het allemaal afschuwelijk in verschillende vormen maar ik vind Jake nog net een grotere loser dan Logan ook qua uiterlijk. Het enige positieve dat je over Logan kan zeggen is dat hij geen 67478585 oerlelijke tattoos heeft en Jake ziet er gewoon actief heel vies uit.

7 likes

Ik snap wat je zegt, maar als je 35 bent en je gedraagt als een 10 jarige die de hele tijd stomme grappen maakt om je broertje naar beneden te halen verlies je in mijn ogen altjd.

Edit: ze zijn gewoon allebei losers tbh

11 likes

Had die vader niet met zo’n geblinddoekt meisje zitten tongen voor de vieuws? :nauseated_face: Lekkere familie om in te trouwen.

1 like

Hè? Hij doet iets bijzonders dus het moet in de krant. Hij hoeft niet de redactie te bellen of hij met zn pas kan betalen in de bus :joy:

3 likes

Ik bedoel omdat het hier net ging over hoe slecht het is om met drank op te rijden :sweat_smile:

8 likes

Zo goedemorgen sorry :joy:

2 likes