Stel je persoonlijke vraag #53

• Leuk!!
  • Wow tering gênant voor Jutta, wat triest

0 stemmers

2 likes

Wist niet dat Nina Agdal ook gezwicht was voor een van de Paul broertjes. Sad.

1 like

Alsof ik dit niet onmiddellijk ga kijken aub

17 likes

Al vraag ik me ook wel af hoe gênant we het voor haar moeten vinden want het lijkt erop dat ze er allemaal ontzettend van geniet.

Zou me niks verbazen als ze na (succes op) de OS het schaatsen laat voor wat het is en deze carrière nastreeft.

9 likes

Hoezo? Nina Agdal’s hele carrière is gebaseerd op wie ze datete en aandacht, ze is geen echt supermodel.

4 likes

Nee i cant

Ze zijn allemaal super pro trump en anti alles normaals, dat is de hele wereld nu al, kan het niet als light entertainment meer nemen.

12 likes

Run Jutta, Run!!!

1 like

Maar Jutta past hier toch perfect tussen?

31 likes

Sports Illustrated cover, Victoria’s Secret, zat bij IMG model volgens mij. Dus volgens mij wel uit zichzelf bekend geworden toch? Supermodel, nee. Maar commercieel gezien wel erg bekend van zichzelf. Ik weet verder niet wie ze heeft gedate though, dus zou kunnen.

Oa Leonardo dicaprio en Adam van Maroon 5, de usual suspects voor een jong model dat aandacht en een betere carrière wil.

Ai. Ja oke, dan is ze wel flink gezakt qua celebs.

Girl same, ik moet dit zien

1 like

De :heart: Dallas Cowboys Cheerleaders :heart: die ik nu met grote passie op Netflix volg en letterlijk iedereen op Love is Blind ook, ik heb tolerantie opgebouwd

8 likes

Jutta past wel zo tussen de Dallas CowboysCheerleaders inderdaad

2 likes

Ben jij nu benieuwd naar deze situatie?

• Nee ik respecteer privacy
  • Ja nu sowieso wel

0 stemmers

4 likes

Niet omdat ik privacy respecteer maar het lijkt me gewoon een onboeiend verhaal waar niet veel meer juice aan zit dan dat ze zelf de nieuwe partner van iemand met jonge kinderen is.

34 likes

Heb jij ooit een (voetbal, basket, whatever sport) bal recht in je gezicht gehad?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

En een platte hand?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

En een vuist?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens iemand een klap tegen z’n kop gegeven?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Toen ik 19 was een gast van 32 een klap gegeven omdat ie zat op te dringen met z’n even oude maat te gaan zoenen. Ik had al aangegeven dat ik 19 was en hem te oud vond maar daar had ie geen boodschap aan :upside_down_face: no regrets.

20 likes

Oh ik dacht dat ik geen platte hand recht in mn gezicht had gehad. Maar ik herinner me nu dat mn zus me een keer een mep in mn gezicht heeft gegeven toen ik klaagde over mn huid (had last van eczeem in mn hals) maar ik moest niet zeuren want puistjes hebben was veel erger. Zo puberaal lol