Night at the museum
Maar hij had het toch niet verborgen? Ze wist er al lang van?
Dat ze bij hem wil blijven is haar pakkie aan
Het was een publiek geheim in Hilversum. maar zij, een van de bekendste namen in Hilversum en zus van de grote baas achter 80% in Hilversum, wist van niks.
Ja en waarom wordt het altijd een verslaving genoemd? Zo van hij kan er niks aan doen, het je een versláving
Dat gehaat op Linda snap ik echt niet en het begint zelfs vervelend te worden. Hebben we niet allemaal een in meer of mindere mate foute en/of vervelende ex waar we niet direct los van kwamen? Dat is een proces waar je doorheen moet en in dat proces doe, voel en denk je vanalles. Soms tegen beter weten in. Linda ook denk ik.
Een vervelende ex is wel anders dan een gast die vrouwen lastigvalt en grensoverschrijdend gedrag vertoont. En ook dan: dat anderen het ook hebben, betekent niet dat mensen niet alsnog verantwoordelijk zijn voor hun daden en daarop aangesproken mogen worden
Breng hem naar een kliniek om af te kicken.
Ja natuurlijk mag (moet!) Jeroen er verantwoordelijk voor worden gehouden maar Linda zou de vrijheid moeten hebben zelf uit te zoeken welke gevolgen het heeft voor haar relatie.
een ex ja, niet een man die je accepteert ondanks zijn ‘‘verslaving’’
Linda moet doen wat ze zelf wilt. Maar hij heeft haar niet alleen bedrogen (voor de 2e x) maar ook voorschut gezet voor heel t land. En mensen gaven haar overal de schuld van. Ze verdient 1000x beter.
Jullie begrijpen het niet, het zijn demonen
Me neither. Love hem maar hij kan kendall wss niet eens uitspreken. Candhol.
Kendall, Hailey en Justin lijken mij verschrikkelijke saaie tafelgenoten
Haha jaa ik vind het leuker als hij een latina date. Als hij met rosalia ging ofzo dan was ik happy. Maar niet met candhol zij is ook nog eens de saaiste van allemaal.
Ja en met Rauw veel te cute
Ah joh hij date wel meer mensen, denk niet dat ze gaan trouwen.
Maar here for the meltdown ofc.
Nou ze kunnen elkaar tenminste wel verstaan.
Niemand kan Rosalía verstaan tbh
Niet ik die een songtekst stukje (fatsoenlijk stukje) als lesje wilde laten vertalen Begin nu te twijfelen misschien toch Iglesias ofzo dan
Haha haar versta ik dus juist prima. Voor mij is het meer niemand kan een PuertoRicaan verstaan. Droppen overal Len waar je een R verwacht en al die slang
Het is me meestal een totaal mysterie waar BB over zingt, maar het klinkt lekker ja toch.