Juanes is altijd een goeie, heeft een heel mooi en duidelijk accent.
Of Shakira als je echt een hekel hebt aan je leerlingen.
Juanes is altijd een goeie, heeft een heel mooi en duidelijk accent.
Of Shakira als je echt een hekel hebt aan je leerlingen.
Oh juanes vind ik leuk, heb ik zelf ook paar keer geluisterd en vertaald bij Spaans les, thanks voor de reminder!
Ik zou voor Jodi Bernal gaan
Open relatie schijnt. Zijn wel meer filmpjes dat ie met fans zoent bijvoorbeeld.
Denk dat ie in z’n slutsummer zit. En waarom ook niet?
Maar is het nodig om Kendall Jenner te verstaan? Ach die man heeft op dit moment in elke stadje een ander schatje.
Yes because you know like yeahhh like salad.
Dat wil je toch juist niet willen verstaan. Hoe minder je begrijpt van Kardashian/Jenner, hoe beter je leven is. Daarnaast misschien kan Jenner een beetje Spaans.
Haha waarom zo neerbuigend?
Omdat ik in die mood ben
Dan klinkt Kendall gezelliger dan jij
Vandaag wel ja
Ja ik geloof dit niet
Denk wel dat zij (Kris jenner) dat wil, maar niet dat BB in die show wil.
Als hij mee gaat doen ga ik de kardashians kijken. Dit is precies de chaos die ik zoek
Dat programma zou veel hebben aan wat chaos, heb een paar afleveringen gekeken en mijn god wat is dat saai.
Het is veel saaier sinds ze bij Hulu zijn. KUWTK toen Kim trouwde met Kris en daar snel na een scheiding wilde. Ik maakte dat ik elke week keek omdat alles daarin voorkwam met meer dan wat op tmz een paar maanden eerder stond.
Dus Rachel is geen erfgenaam, maar mag zich dat voorlopig nog noemen. Ik snap hier de ballen van
Het is te gecompliceerd voor een kort geding en als Roxeanne het gaat doen via een bodemprocedure dan kunnen ze het wel veranderen ofzo.
Edit: de rechter zegt zegmaar wat feitelijk is (dus feitelijk geen erfgename), maar dat ze voor verandering een andere procedure doorheen moeten doen omdat dat dus te gecompliceerd is voor een kort geding. Zolang die andere rechtzaak niet is geweest, mag Rachel zich erfgename noemen en hoeft ze geen geld terug te betalen (ook al heeft ze er dus feitelijk, na een andere rechtzaak, dus eigenlijk geen recht op)
en je weet nu alles al omdat het op insta of tmz is geweest
al kijk ik heel soms nog wel voor dit soort dingen:
https://www.tiktok.com/@shows/video/7146674291734629674
is het een cgi traan of niet??