oké nu de volgende juice
ja anders zou je geen Brussel zeggen
Ja, hij zoent altijd met fans tijdens concerten.
Hij had toch recent ook een fan op het podium gezoend? Dus geloof wel dat hij dit vaker doet
Ja dat is wel goed bewijs idd, ik ben om
Ik denk dat je hiermee redelijk gemiddeld qua leeftijd zit hoor. 28-35 is het zo’n beetje gemiddeld denk ik.
Nee in hotel
zijn er eigenlijk BNers die bekend staan als mega onbeschoft (richting bijv horecapersoneel) beetje zoals mariah carey
Nou ben ik benieuwd hoe dat dan is gegaan. Hoe kwam je in dat hotel en ben je na een potje tongen gewoon vertrokken?
Dat is ze niet. Prima meid ons Mariah.
Haha nou mijn vriend werkte honderd jaar geleden bij een VIP catering, en kwam daardoor ook wel bij bn’ers. En hij vond Gerard Joling echt vreselijk haha.
Contact met de band; Tony & Gilmar vroegen of we naar het hotel kwamen.
Oké priem dat 30% dit niet gelooft maar even; wat win ik hiermee !? Dit is fucking lang geleden, 2007!
Nog even over Rick Kerk, hebben we die TikToks gezien waarop hij klinkt als een valse kraai en nogal ongemakkelijke neukbewegingen maakt op het podium? Want 2007 Juuldie had ook wel met hem willen tongen, maar anno 2024 is hij wel heel sneu.
Diva in all its glory maar niet onbeschoft.
En toen kwam je het hotel binnen en toen pakte je hem vol op de mond? Of hij jou? Hoe gaat dit dannnn, more details please.
Volgens mij schijnt Bassie echt superkut te zijn. Tegen iedereen.
Ik heb wel eens met een Nederlandse zanger gedate, niet erg veel juice want hij was gewoon single
Wie?