FF Boulevard #9

Dat is ze niet. Prima meid ons Mariah.

9 likes

Haha nou mijn vriend werkte honderd jaar geleden bij een VIP catering, en kwam daardoor ook wel bij bn’ers. En hij vond Gerard Joling echt vreselijk haha.

8 likes

Contact met de band; Tony & Gilmar vroegen of we naar het hotel kwamen.

3 likes

Oké priem dat 30% dit niet gelooft maar even; wat win ik hiermee !? Dit is fucking lang geleden, 2007!

3 likes

Nog even over Rick Kerk, hebben we die TikToks gezien waarop hij klinkt als een valse kraai en nogal ongemakkelijke neukbewegingen maakt op het podium? Want 2007 Juuldie had ook wel met hem willen tongen, maar anno 2024 is hij wel heel sneu.

22 likes

Diva in all its glory maar niet onbeschoft.

9 likes

En toen kwam je het hotel binnen en toen pakte je hem vol op de mond? Of hij jou? Hoe gaat dit dannnn, more details please.

6 likes

Volgens mij schijnt Bassie echt superkut te zijn. Tegen iedereen.

13 likes

Ik heb wel eens met een Nederlandse zanger gedate, niet erg veel juice want hij was gewoon single

Wie?

6 likes

Dat ga ik echt niet zeggen, ik heb ook niet echt juice want hij was supercharmant

6 likes

Ik ben jaloers!!

1 like

Maar waarom deel je het dan, dit is voor niemand interessant

127 likes

Ik gil om rick kerk. Ik noem hem Erik in zn regenjas.

24 likes

Hij schijnt wel echt een microscopische penis te hebben. Echt jammer.

2 likes

Robbie Williams ook wel eens.

9 likes

Ik lach zo hard hierom. Bassie :joy: Maar dit heb ook wel eens gehoord.

4 likes

Hahahha ja dat klopt, een vriendin van mij komt daar regelmatig over de vloer en het is echt een mopperkont.

4 likes

Toen ik een jaar of 15 was, was ik bij tv opnames en ik had een zwart jurkje aan. Martijn Krabbé en Jeroen van Inkel maakten daar toen een opmerking over (sorry, ik weet niet meer wat, want 100.000 jaar geleden) maar ik weet dat ik mij heel ongemakkelijk voelde.

7 likes

Klopt, ik heb daar als 5 jarige ervaring mee. Die man heeft zo hard tegen me geschreeuwd destijds.

1 like