Denk dat iedereen dat wel begreep
Mijn klaphandjes zijn voor zijn dood. Niet voor de tweet van Boulevard
ook dat ârust in vrede â ja ik zeg niet dat ie naar de hel moet maar die vent heeft op zeer brute wijze twee totaal onschuldige mensen vermoord.
die reacties, omg haha
hahahaha wanneer moet iemand voor jou dan naar de hel
Denk dat mân christelijke achtergrond niet iemand naar de hel durft te wensen lmao. Ik geniet wel echt van alle reacties op youtube onder die nieuwskanalen
haha ik zag een comment âwhat did he do? im not caught up on celebrity dramaâ en ik moest daar ook om lachen. echt zo bizar dat hij zelf ook allemaal grappen erover maakte, ook die tiktoks die hij zelf postte enzo. in één video ging hij na een interview voor de grap aanbellen bij een journalist met een mes in zijn handen
Vind If I Did It ook zoân typische actie van hem
Paha ja het was maar een beetje celebrity dramaâŠik heb nu bijna zin om weer die netflix serie van O.J. te kijken, als die er nog op staat. De vader van mân exvriend lijkt serieus qua uiterlijk heel veel op O.J. en we gingen hem ook voor de grap dan vaak zo noemen. Kan echtniet maar gelukkig kon hij er ook om lachen.
Caitlyn Jenner die tweet âgood riddanceâ
Ben geen fan van haar uitspraken, maar dit vind ik wel bomb!
Hahaha geweldig
Ja en zij kent mama Jenner en die was weer samen met de advocaat van OJ tijdens de rechtszaak, dus je weet dat ze shit weet.
Lijkt me ook echt heel naar geweest voor Kris; je beste vriendin wordt vermoord, en je (ex?)-man komt in zijn advocatenteam en zorgt ervoor dat hij vrijuit gaat.
Staat die ex man bekend als een slechte advocaat of is er een andere reden dat je denkt dat ie belastende info zou delen met een nabestaande van het slachtoffer, lijkt me dat zoân advocaat daar geen enkel belang bij heeft
Nee, die vrouw die is vermoord was de beste vriendin van Kris. Zij had volgens mij van te voren al aangegeven dat ze bang voor hem was en vreesde voor haar leven. Daarom weten Kris en Caitlyn shit, niet via haar ex/advocaat.
hahah ik vind het heel grappig dat je dit zegt ipv gewoon robert kardashian
Nou Robert Kardashian was al in rijke/invloedrijke kringen (En Kris ook) dus ik weet niet of dit per se het cruciale moment was voor de Kardashians
Ik denk dat als Robert nooit was gestorven, Kim nooit een sextape had gemaakt die âper ongelukâ uitlekte.
Waarom denk je dat?
Hmm ik denk iets van daddyâs little girl en zich daarvoor schamen tegenover hem.
Je klinkt nu echt als die mannen die âFatherless behaviorâ commenten onder zoân beetje elk filmpje waarin een vrouw gewoon lekker doet wat ze zelf wil .