Of nog beter, hij kon beter niets doen. Slechts je werk doen en vooral je handen thuis houden. Dat had een hoop narigheid gescheeld.
Ahhh liefie toch, ja als je zo lang bij een werkgever hebt gewerkt verdien je dat ook. Ondanks dat je je als een onwijze lul hebt gedragen
Chance Perdomo o.a. bekend van netflix serie Chilling Adventures of Sabrina is op 27 jarige leeftijd omgekomen door een motorongeluk.
Maar 27 jaar…
Wow… veel te jong!
Ik vond hem in Gen V echt goed en was benieuwd hoe zijn verhaallijn verder zou gaan.
Oh is dit nu ook in Nederland een ding? Op YouTube had je ook een paar kanalen die filmpjes over beroemdheden maakten en dan gingen vertellen hoe ze overleden waren.
Maar kan je dit niet melden?
Is op twitter ook een enorme plaag. Ze komen nu ook voorbij met afbeeldingen van Anouk en Pieter Omtzigt.
Heel random
Ik krijg altijd Ali B verliest alles
Het is zo’n bizar verhaal. Rens Kroes is ook met hem getrouwd toen dit allemaal al bekend was? Zij is met een man getrouwd die een andere vrouw op brute wijze heeft verkracht?!
Ja en ze heeft ook nog ongevraagd en ongewild contact met het slachtoffer gezocht
En heeft daarna ook nog een kind met hem gekregen
En alle aandacht vindt ze maar sensatiegericht
Mooi verdiend, uiteindelijk dubbel zo’n hoge gevangenisstraf terwijl hij zelf in hoger beroep is gegaan.
Ja wtf bij haar zit ook echt een steekje los hoor je gaat toch geen kind verwekken bij een verkrachter?!
Bij die hele familie zit volgens mij een steekje los, Rens was ook gewoon met hem samen he toen hij dit deed.
En hij kwam dus aan zonder advocaat, ben je dan heel dom of heel arrogant
Waarschijnlijk beide
Orange Juice is dood!
Was even in de war maar O.J Simpson is overleden.
@KipTokTok Snel geef de stagiair de schuld!