FF Boulevard #9

Of nog beter, hij kon beter niets doen. Slechts je werk doen en vooral je handen thuis houden. Dat had een hoop narigheid gescheeld.

8 likes

Ahhh liefie toch, ja als je zo lang bij een werkgever hebt gewerkt verdien je dat ook. Ondanks dat je je als een onwijze lul hebt gedragen :heart:

3 likes

Chance Perdomo o.a. bekend van netflix serie Chilling Adventures of Sabrina is op 27 jarige leeftijd omgekomen door een motorongeluk.
Maar 27 jaar… :pensive:

8 likes

Wow… veel te jong! :frowning:

Ik vond hem in Gen V echt goed en was benieuwd hoe zijn verhaallijn verder zou gaan.

3 likes

Oh is dit nu ook in Nederland een ding? Op YouTube had je ook een paar kanalen die filmpjes over beroemdheden maakten en dan gingen vertellen hoe ze overleden waren.

Maar kan je dit niet melden?

5 likes

Is op twitter ook een enorme plaag. Ze komen nu ook voorbij met afbeeldingen van Anouk en Pieter Omtzigt.
Heel random

3 likes

Ik krijg altijd Ali B verliest alles

9 likes

https://www.parool.nl/amsterdam/man-van-rens-kroes-moet-4-5-jaar-de-cel-in-voor-verkrachting-in-amsterdam-straf-is-nog-zwaarder-dan-de-eis~b49d1b92/
Bye!

85 likes

Het is zo’n bizar verhaal. Rens Kroes is ook met hem getrouwd toen dit allemaal al bekend was? Zij is met een man getrouwd die een andere vrouw op brute wijze heeft verkracht?! :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

6 likes

Ja en ze heeft ook nog ongevraagd en ongewild contact met het slachtoffer gezocht :rage:

11 likes

En heeft daarna ook nog een kind met hem gekregen :nauseated_face:

6 likes

En alle aandacht vindt ze maar sensatiegericht

12 likes

Mooi verdiend, uiteindelijk dubbel zo’n hoge gevangenisstraf terwijl hij zelf in hoger beroep is gegaan.

42 likes

Ja wtf bij haar zit ook echt een steekje los hoor :face_with_spiral_eyes: je gaat toch geen kind verwekken bij een verkrachter?!

5 likes

Bij die hele familie zit volgens mij een steekje los, Rens was ook gewoon met hem samen he toen hij dit deed.

10 likes

En hij kwam dus aan zonder advocaat, ben je dan heel dom of heel arrogant

9 likes

Waarschijnlijk beide

11 likes

Orange Juice is dood!

12 likes

Moordernaar gaat dood. RTL Boulevard:

29 likes

Was even in de war maar O.J Simpson is overleden.
@KipTokTok Snel geef de stagiair de schuld!

2 likes