FF Boulevard #9

Trouwens geen enkele Swiftie kent het woord ‘respectloos’

Heb echt tientallen variaties op (on/diss)respectfull gezien, deed me wel een beetje janken ook.

26 likes

Hahahahaha helemaal kapot omdat je een liedje iets eerder hebt gehoord. Thoughts and prayers.

41 likes

Echt wel knap om een gelekt liedje van een miljardair te koppelen aan de moord op Peter R. de Vries.

45 likes

Je zou toch denken dat fans dat juist heel gaaf zouden vinden. Maar nee, Swifties zijn een aparte categorie fans…

7 likes

Wauw… Ik ben juist altijd blij als er een nummer van mn favoriete artiest uitlekt. Deze mensen zijn weer het andere uiterste

9 likes

Damn zouden zulke mensen op dit forum zitten? I dare forummers om ervoor uit te komen dat je een swiftie bent.

En leg dan even uit wat er in je hoofd omgaat :joy:

17 likes

jawel hoor ik kreeg ooit te horen dat ik zooo vaak over taylor swift praat voor een hater (was echt 6x in alle jaren ofzo) hahahah weet alleen niet meer van wie

4 likes

Genoeg volgens mij, toen die tour in de verkoop ging stond het hele concerttopic dagenlang vol.

5 likes

Ik weet waar jullie kantoor zit :joy::joy::joy: denk dat domien zit te beven onder zn bureau

13 likes

Ik heb wel het idee dat het steeds “normaler” is om zelfs als volwassene unhinged fan te zijn van iemand. Dat idoleren en alles over hebben voor een popster was vroeger toch meer exclusief voor pubers. Ik weet niet waar dat aan ligt? Mensen lijken helemaal niet meer kritisch te kunnen denken.

Ik lig vanavond ook op de bank met een wijntje naar Taylor te luisteren. Maar er zit nogal een verschil tussen iemands muziek luisteren/naar een concert gaan en iemand behandelen als de tweede Christus.

19 likes

Dit is al nummer 7 jij superfan!!!

9 likes

k vlucht snel in mn privéjet voor dit nog een keer gebeurt

2 likes

Denk dat het wel iets van alle tijden is hoor, je had een paar jaar geleden ook een tv programma over superfans van Nederlandse artiesten volgens mij.
Denk dat het wel extremer lijkt of is geworden door social media, mensen die elkaar ophitsen en gek maken en dat je dan sneller een soort obsessie ontwikkelt.

11 likes

Online fandoms zijn altijd al unhinged geweest, maar er zijn nu minder forums/livejournals etc dus nu zie je het gewoon op Twitter.

7 likes

ja volgens mij zijn dit soort mensen er altijd al, misschien merken we het nu meer. want ik kende jaren geleden ook al mensen die voor het ziggodome (toen dat net nieuw was) gingen kamperen en dat vind ik ook gestoord. of naar schiphol gaan omdat ze wisten wanneer hun idool zou aankomen met het vliegtuig (???) volgens mij heeft elke artiest wel zulke overdreven fans. lijkt me echt zo kut aan bekend zijn

3 likes

Ik ben zelf Swiftie en schaam me er niet voor. Maar schaam me wel voor dit soort ‘fans’. Dit soort gedrag gaat echt veel te ver en de vergelijkingen slaan nergens op. Ik wacht zelf ook liever op de releasedatum en luister niet naar leaks, maar je moet hierin wel iedereen in zijn waarde laten en door zo’n Taghi opmerking ga je veel te ver. En door anderen non stop te bekritiseren omdat ze niet genoeg fan zijn of wat dan ook, ook.

19 likes

Ja gekkies had je altijd natuurlijk. Ik moet nu denken aan die superfan van K3 die toen met dat programma meedeed. Dat was toen echt RAAR maar nu lijkt er ook weer een hele opmars van volwassen K3 fans te zijn. Die dus ook naar meet & greets gaan en dansjes doen op social media.

Internet zal daar vast een grote rol in spelen.

5 likes

Onder welke post staan deze comments haha

5 likes

Ja ik merk het ook. Was laatst met een meisje van 14 na een concert nog blijven wachten om de artiest te ontmoeten, en toen zag ik jonge meisjes geduwd worden door 30-plussers in de rij waarvan de partner soms ergens anders bleef wachten. Die gekkies zagen er op het eerste gezicht vrij normaal uit. Hun aandeel was best groot en dit ging om een artiest die zelf ook nog jong is…

2 likes

Wie is Taylor Swift?

14 likes