FF Boulevard #9

Als we het toch hebben over mannelijke stalkers Billie Eilish obtains restraining order after she says stalker sent threats, visited her home denk dat veel vrouwelijke celebrities dat hebben

5 likes

Ik moet dan denken aan voetbalfans als hun club verliest

5 likes

Wat een pareltje van een aflevering, bedankt voor het delen. Ik ben echt benieuwd of ze nog steeds fan is

2 likes

Als je het einde van de aflevering moet geloven is de liefde voorbij :joy:

4 likes

Hahaha ja ‘het was nu echt klaar!!1!!’

1 like

ik zoek nu ook de andere afleveringen, maar volgens mij staan die niet online?

3 likes

Ik was dus precies hetzelfde aan het doen na het filmpje gezien te hebben :joy: op yt kon ik zelf niks vinden helaas. Alleen korte fragmenten

2 likes

https://www.ad.nl/show/bas-smit-en-nicolette-van-dam-eisen-2-miljoen-euro-van-coca-cola~a05c074e/

Ik vind dit zo’n vreemd verhaal. Bas en Nicolette zouden 2.6 miljoen (!) krijgen om op vijf evenementen te verschijnen ter promotie van Coca Cola. Ze zijn er op 1 geweest (Tomorrowland) en nu eisen ze 2 miljoen vergoeding omdat ze nog niet betaald zijn. :flushed:

3 likes

Stelletje vermoeiende mensen

Edit: Hoe die deal is ontstaan, is schijnbaar ook dubieus

5 likes

Nicolette is echt mijn bec. Werkelijk alles aan haar vind ik onsympathiek, zelfs haar stem bezorgt mij rillingen.

31 likes

Vind haar man nog een tikkeltje erger

25 likes

Die is ook afgrijselijk, het type omhooggevallen leeghoofd. Nic is voor mij het stereotype middelbare school pestkop 20 jaar later.

10 likes

Smit en Van Dam pasten wel hun uitgavenpatroon op de inkomsten aan en namen een au pair in dienst

Boehoehoe zeg

15 likes

En coca-cola eist juist die 6 ton terug, dus dat wordt nog wat…

11 likes

Heh, maar ze hebben zelf dan toch ook de afspraak van de overige 4 evenementen niet nagekomen?

1 like

Ach ach….

7 likes

Hier de volledige uitspraak:

Ik was benieuwd hoe het zat met het vervalsen van die mails maar dat wordt niet echt heel duidelijk

4 likes

Ja heel vreemd. En hoezo 2.6 miljoen voor 5 dagen ‘werk’, dat is toch een exorbitant hoog en bizar bedrag? Wie verdient er 5 ton per dag? En hoezo neem je een au pair van geld wat je nog niet hebt? Kun je daar dan echt niet even mee wachten tot je het ook daadwerkelijk hebt?

9 likes

Sinds wanneer kost een aupair ook 2,6 miljoen? :smile:

8 likes

14/10 dat ze de au pair het minimumloon betalen.

20 likes