Deze is Khole
De anderen boeien niet xx
Voordat ik mn kritisch denken aangezet had dacht ik echt even âwow ze is weer een transformatie ondergaanâ
Had zomaar gekund inderdaadđ€Ș
Not the salad!
Niet naar boven?
Wat heeft Kim haar aangedaan dan?
Dat met die videoclip met naakte mensen erin die oa op Taylor leken? Maar dat was Kanye toch?
Oja zat in de goede richting.
Ik vind haar soms tekstueel aan het Avril Lavigne-syndroom lijden. Dat je aan het begin van je carriĂšre enkele nummers hebt geschreven die volwassener klinken dan je recentere werk.
Nooit gedacht dat ik aan deze Taylor kant zou gaan staan, maar ik vind dat je juist tekstueel niet zoveel over haar kan zeggen. Het is gewoon een hele goede songwriter en het was zo leuk geweest als ze net zou goed had kunnen dansen/net zo goede producers had gehad/minder zieke fans had gehad.
@ZusjevanJoost Kanye schreef âI made that bitch famousâ. Taylor was publiekelijk butthurt. Kim lekte een telefoongesprek waarin Taylor toestemming gaf en noemde haar een leugenaar. Daar bleek later in geknipt en geplakt te zijn en Taylor gaf juist geen toestemming voor woorden als bitch etc, maar toen vond heel twitter al dat ze een leugenaar was en dat heeft haar zo erg gekwetst dat we nu 10 plus jaar later nog een liedje moeten krijgen, nadat dit ooit al het hele narratief van haar docu was. Ik weet echt net teveel van random ruzies tussen celebs.
hahaha ik vergeet altijd wie opmerkingen maakt en onthou alleen de opmerkingen zelf maar haten is af en toe gewoon leuk zoals @Zemraluani al zei
Serieus ik ben nu naar het nieuwe album aan het luisteren en ben officieel Jack Antonoff moe.
Het is qua productie gewoon steeds alsof je een kruidenkastje met enkel peper en zout hebt.
Ik vind het vooral treurig dat je zo âfanâ bent van iemand dat je die persoon (met zoveel $$$ op haar bankrekening) op een Instagram van een radiostation gaat verdedigen. Ik blijf het fascinerend vinden hoe zoiets werkt.
Iconic
HAHAHAHA
Bizar hoe je zo kan zijn met iemand die je niet eens kent eigenlijk
Er zitten ook nummers in met producer Aaron Dessner (van Folklore) en dat zijn de enige nummers die ik leuk vind. Ik vind echt alles met Jack Antonoff hetzelfde klinken
Hahahaha ik heb hier echt van genoten, dankje voor het delen.
Oooo deze serie vond dit zo leukđ! Maar fans zijn toch van alle tijden?
Toen ik tiener was, waren er veel mensen fan van bijvoorbeeld Tokio Hotel of juist Justin Bieber. Noooooit begrepen. Sowieso fan zijn. Al die meisjes met agendaâs volgeplakt met die leleke boys met egelkapsels en hun kamers volgehangen met hitkrant posters.